کولاکوویچ: حضور در توکیو برایمان جذاب خواهد بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که تیم‌های صاحب نام با فرم خوبی به مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا آمدند، گفت: برای هر تیمی رفتن به توکیو فوق‌العاده جذاب است.

کولاکوویچ: حضور در توکیو برایمان جذاب خواهد بود

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی سه بر صفر ایران مقابل قزاقستان، افزود: مسابقه با قزاقستان یکی از بازی‌های ایران در مسیر راه‌یابی به المپیک بود. یک مسابقه برای رسیدن به هدف بزرگ که گرفتن بلیت توکیو است.

وی با بیان این‌که قزاقستان در ست نخست ما را شگفت‌‌زده کرد، گفت: بازیکنان این تیم خیلی قدرتمند سرویس زدند، شانس پیروزی در این ست هم داشتند، اما به اندازه بازیکنان ایران دقیق نبودند و با اشتباهاتی که داشتند، نتیجه ست نخست را به ایران واگذار کردند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بعد از ست اول، ما بازی را کنترل کردیم و البته قزاق‌ها نیز به سرویس های قدرتمند خود ادامه دادند. این تیم در دفاع و ضدحمله نیز خوب عمل کرد. باید به روند خوبمان ادامه دهیم و فردا با چین روبرو شویم.

کولاکوویچ درباره مسابقات انتخابی المپیک و نتایج به دست آمده در دیگر بازی‌ها گفت: تمام بازی‌های این تورنمنت برای ایران اهمیت زیادی دارد، همانطور که برای دیگر تیم‌ها نیز اهمیت دارد. در گروه ما وضعیت مشخص است و ایران و چین به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. اما نمی دانم حریف ایران در مرحله نیمه نهایی چه تیمی خواهد بود.

وی با بیان این‌که در دیگر گروه این رقابت‌ها صعود قطر قطعی شده است، گفت: تیم دوم این گروه فردا در مسابقه بین کره و استرالیا مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: قطر با ارائه یک بازی خوب مقابل استرالیا همه را سورپرایز کرد و همینطور دیروز کره با بازی خوب کار را برای استرالیا سخت کرد. استرالیا یکی از بهترین تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌هاست، اما مسابقات انتخابی المپیک مهم است و همه شانس دارند و با همه قدرت آمدند.

وی تاکید کرد: تیم‌های صاحب نام با فرم خوبی به این رقابت‌ها آمدند و برای هر تیمی رفتن به توکیو فوق‌العاده جذاب است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها