رئیس‌جمهور اوکراین به خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیما تسلیت گفت

رئیس جمهور اوکراین در پیامی ضمن ابراز همدری با خانواده‌های جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران و تسلیت به آنها، از حضور کنسول این کشور در محل وقوع حادثه داد.

رئیس‌جمهور اوکراین به خانواده‌های قربانیان سقوط هواپیما تسلیت گفت

سقوط یک فروند بوئینگ مسافربری هواپیمایی بین‌المللی اوکراین در نزدیکی شهر پرند، رسانه‌های خارجی دقایقی پیش خبر دادند که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین سفر خود به عمان را نیمه تمام گذاشت و در پیامی به خانواده‌های قربانیان این حادثه تسلیت گفته و با آنان ابراز همدردی کرد.

به گفته زلنسکی، سفارت اوکراین در ایران مشغول روشن ساختن چگونگی وقوع این سانحه غم‌انگیز بوده و کنسول این کشور نیز در محل سقوط هواپیما حضور دارد.

تارنمای دیده‌بان فلایت رادار ۲۴ در توییتی خبر داد که هواپیمای اوکراینی که در حوالی پرند سقوط کرده از نوع ۷۳۷-۸۰۰ بود و در سال ۲۰۱۶ به صورت نو تحویل هواپیمایی بین‌المللی اوکراین شد. بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت که تمام سرنشینان آن جان باختتد.

شرکت بوئینگ در واکنش به سقوط یکی دیگر از هواپیماهای مسافربری خود خبر داد که در حال جمع‌آوری اطلاعات بیشتر از این حادثه است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها