همه فرنگی‌کاران مکلف به حضور در جام تختی هستند

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: جز ۴ کشتی‌گیری که از سوی محمد بنا از شرکت در جام بین المللی تختی معاف شده‌اند، باقی نفرات همه مکلف به حضور در این رقابت‌ها هستند.

همه فرنگی‌کاران مکلف به حضور در جام تختی هستند

حسن رنگرز در مورد تیم‌های خارجی که قرار است در جام بین المللی کشتی فرنگی تختی حضور پیدا کنند، اظهار داشت: ما در تلاش هستیم که در مقایسه با جام تختی کشتی آزاد، جام تختی کشتی فرنگی را به لحاظ کمی و کیفی در شرایط بهتری برگزار کنیم چون در رشته آزاد مسابقات با تعطیلات کریسمس همزمان است، اما در خصوص رشته فرنگی شرایط کمی فرق می‌کند.

وی تاکید کرد: به هرشکل حضور در سال المپیک و فضاهای مختلفی که اکنون برای کشتی کشور وجود دارد، باعث شده نتوانیم شاهد حضور تعداد زیادی از تیم‌های خارجی در ایران باشیم، اما ما تلاش می‌کنیم که تیم‌های بیشتری برای کشتی فرنگی جام تختی به ایران بیایند، هرچند که کار سختی در پیش داریم.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین با اشاره به حضور همه بضاعت‌های رشته فرنگی در جام تختی تصریح کرد: محمد بنا فقط 4 فرنگی کارِ موفق در مسابقات جهانی بوداپست را از شرکت در جام تختی معاف کرده و به همین دلیل حضور سایر نفرات در این رقابت‌ها الزامی و اجباری است. هر کسی اینجا کشتی نگیرد شانس حضور در مسابقات بعدی را از دست خواهد داد و همه مکلف به حضور در مسابقات شیراز هستند. این مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در رقابت‌های داخلی است.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها