ارزآوری بیش از پنج میلیون دلاری صادرات سیمان در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ارزآوری بیش از پنج میلیون دلاری صادرات سیمان در استان خبر داد.

ارزآوری بیش از پنج میلیون دلاری صادرات سیمان در استان سمنان

بهروز اسودی در جلسه بررسی مشکلات کارخانه سیمان شاهرود که با حضور مقامات استانی برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد : از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۲۴۵ هزار تن سیمان از این واحد تولیدی به خارج از کشور صادر شده است.

وی بابیان اینکه تمامی صادرات این واحد بدون واسطه و از طریق خود شرکت صورت می پذیرد تصریح کرد: ارزش دلاری کالاهای صادراتی کارخانه سیمان در سال‌جاری، ۵میلیون و ۶۸ هزار دلار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: شرکت سیمان شاهرود با سرمایه‌گذاری حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و 800 هزار تن انواع سیمان پرتلند تیپ ۲، تیپ ۵و تیپ ۳ را دارد .

وی با اشاره به اشتغالزایی این صنعت در شاهرود اضافه کرد: فعالیت‌های این واحد صنعتی توانسته است زمینه اشتغال حدود ۵۶۰ نفر را در شهرستان و منطقه فراهم کند..

اسودی از تلاش برای رفع برخی مشکلات پیش روی این واحد صنعتی خبر داد و گفت: در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان، فرماندار، اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و برخی مسئولین استانی و شهرستانی مشکلات صادرات ، تسهیلات و بانکی، حمل و نقل و ... این واحد تولیدی بررسی و برای رفع آنها تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شد.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها