کشتن پسر معتاد توسط پدر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری پدری خبر داد که پسر معتادش را به علت اعتیاد و آزار و اذیت خانواده به قتل رسانده بود.

کشتن پسر معتاد توسط پدر

محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره خودکشی در یکی از روستا‌های قزانچی، ماموران پاسگاه مروبوطه روانه محل شدند.

او گفت: با حضور ماموران و اظهارات ابتدایی خانواده عنوان شد که پسر جوان ۳۰ ساله با شلیک گلوله برنو به زندگی خود خاتمه داده و موضوع خودکشی بوده است.

آمویی گفت: بررسی ماموران و تحقیقات آن‌ها چیز دیگری را نشان می‌داد تا اینکه در ادامه بازجویی‌ها، پدر خانواده به قتل پسرش به خاطر اعتیاد شدیدی که به شیشه داشته، اعتراف کرد.

معاون اجتماعی پلیس اجتماعی کرمانشاه گفت: این فرد در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که پسر معتادش به علت اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی بار‌ها اقدام به آزار و اذیت اعضای خانواده کرده و در زمان قتل نیز با مادرش به شدت درگیر شده بود.

او گفت: این پدر که پسرش را به قتل رسانده پس از تکمیل تحقیقات پرونده، روانه زندان شد.

آمویی گفت: مراکز مشاوره کلانتری‌ها در سطح استان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف به خانواده‌ها و به صورت رایگان هستند .

منبع: مرصادنیوز

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    خوشا به غیرتش - واما قیامت هر روز مساوی است با 50 هزار سال درعذاب آیه56 سوره نساء خدا ان را ببخشد.

  • اکبرزاده
    0

    من بهش حق میدم ولی سخته کشتن یکی حتا معتاد باشه ادم حس گناه میکنه ولی مجبور بود چون یا باید میکشت ک کشته یا ب کانون میداد ک پول زیاد میخواد برا خوب شدنش چون در ی ماه خوب نمیشه باید ی سال توکانون بمونه کسی ک شیشه میکشه امکان نداره خوب شه خدا ب داد خانوادهای معتادون کمک کنه کسی درک نمیکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها