رابطه سردار سلیمانی با هاشمی رفسنجانی چگونه بود؟

سردار سلیمانی و اکبر هاشمی رفسنجانی هر دو کرمانی بودند. اما آیا این باعث می شد که این دو چهره مشهور در صحنه سیاسی ایران، روابطی مناسب با هم داشته باشند؟

رابطه سردار سلیمانی با هاشمی رفسنجانی چگونه بود؟

محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران و فرزند ارشد مرحوم هاشمی رفسنجانی، در توئیتی از روابط شهید سپهبد سلیمانی و پدرش نوشته است:

سردار شهيد قاسم سليماني همواره ارتباطي نزديك وعاطفي با آيت الله هاشمي داشت. او درهمه شرايط و سختي ها، در كنار مرحوم ابوي بود و ايشان نيز حاج قاسم را بعنوان فردي مردم دوست، باهوش و صادق دوست ميداشت.

او از اولين كساني بود كه پس از فوت آيت الله، به منزل پدري آمد و تسليت گفت.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • م
    0

    قاسم سلیمانی دنیا زده و کاخ نشین و اهل استخر و جکوزی نبود که اگر غیر از این بود جسمش توسط دشمن تکه تکه نمی شد سلیمانی مرد دلها بود که قیام ملت ها در عزای شهادتشان موید آنست بنابرین تفاوت ایشان با سایرین تفاوت ماهوی و شکلی حیات و ممات است..

  • مراد
    0

    روحشان شاد .خدمات ارزنده ای برای اسلام کرده اند

  • اتف - حمد
    0

    روحشان شادباد مرحوم ایت ا.... بااینکه ازمحل مورداشاره استفاده می کردند خدا وکیلی با ان کار ترافیکی واندیشیدن درراستای پیشرفت کشور آن جلال وشکوه (به اصطلاح مادیون )را نمی دید حتی به قدری خسته می شدند که نای رفتن به منزل خودرا نیز نداشتند وهمانجا شاید روی صندلی کار مخوابیدندبیایید منصفانه فکر کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها