شعب منتخب بانک‌های خصوصی دوشنبه باز است

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: شعب و واحدهای منتخب ستادی خارج از مسیر تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی که از سوی هریک از بانک تعیین خواهد شد، فعالیت خواهند داشت.

شعب منتخب بانک‌های خصوصی دوشنبه باز است

به گزارش خبر فوری به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، محمدرضا جمشیدی اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت مظلومانه سردار بزرگ اسلام، شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی باستحضار می رساند با توجه به تصمیم اخیر هیات دولت و همچنین با توجه به تسلی دل کارکنان بانکها و موسسات اعتباری جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر باشکوه آن عزیز بزرگوار، فردا روز دوشنبه مورخ ۱۶ بهمن ۹۸ شعب و ستاد بانک‌ها و موسسات اعتباری مستقر در استان تهران تعطیل است.

وی افزود: به منظور ایجاد امکان انجام کارهای ضروری بانکی مشتریان در این استان، شعب و واحدهای منتخب ستادی خارج از مسیر تشییع که از سوی هریک از اعضا تعیین خواهد شد، فعالیت خواهند داشت.

جمشیدی تاکید کرد: برهمین اساس روز سه شنبه ۱۷ بهمن ۹۸ با توجه به ادامه عزاداری مردم و تشییع وجود مبارک شهید مظلوم در استان کرمان، شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در استان کرمان با تعیین شعب کشیک تعطیل خواهند بود.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها