سولسشر و توضیح درباره رقابت دخیا و رومرو

اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، مدعی شد که سرخیو رومرو با عملکرد خوبش دروازه بان اول این تیم یعنی داوید دخیا را تحت فشار قرار داده است.

سولسشر و توضیح درباره رقابت دخیا و رومرو

سرخیو رومرو بعد از درخشش در سری آ و سمپدوریا در سال 2015 راهی منچستریونایتد شد. این آرژانتینی عموما در بازی های جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ اروپا مورد استفاده قرار گرفته اما در رقابت های لیگ برتر همواره نیمکت نشین دروازه بان اسپانیایی یونایتد یعنی داوید دخیا بوده است.

رومرو در بازی دیشب منچستریونایتد مقابل ولورهمپتون در جام حذفی نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت و با چند عکس العمل فوق العاده تیمش را از شکست نجات داد. این 32 امین کلین شیت رومرو در منچستریونایتد بود؛ موضوعی که باعث شد اوله گنار سولسشر به تمجید از این دروازه بان آرژانتینی بپردازد. سولسشر در این باره گفت: " ولوز شانس های خوبی برای گلزنی داشت اما سرخیو رومرو با چند سیو خوب دروازه ما را بسته نگه داشت. سرخیو کلین شیت های زیادی برای یونایتد انجام داده است. او یک انسان فوق العاده و بازیکنی حرفه ای است."

سولسشر در ادامه درباره رقابت بین دخیا و رومرو نیز گفت: " رومرو فشار زیادی به دخیا وارد کرده و این همان چیزی است که ما می خواهیم. ما می خواهیم که بهترین بازیکنان جهان در این جا حضور داشته باشند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها