پیشنهاد معامله بر سر خون سردار شهید / آمریکا پیغام فرستاده اگر تلافی نکنید، بخشی از تحریم‌ها را برمی‌داریم

دولت ترامپ پس از اقدام به ترور سردار سلیمانی، در ازای عدم‌پاسخگویی و اقدام تلافی‌جویانه، وعده مذاکره برای لغو بخشی از تحریم‌ها از جمله خط ارزی مورد نیاز اینستکس را داده که با واکنش تند وزارت خارجه مواجه شده است.

پیشنهاد معامله بر سر خون سردار شهید / آمریکا پیغام فرستاده اگر تلافی نکنید، بخشی از تحریم‌ها را برمی‌داریم

وزیر خارجه قطر روز گذشته در سفری اعلام نشده رهسپار تهران شد و با محمدجواد ظریف گفت‌وگو کرد.

براساس خبری که وزارت خارجه در اختیار رسانه‌ها قرار داده محمدبن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ثانی، وزیر امور خارجه قطر شرایط تنش‌زای جاری در منطقه پس از تحولات اخیر را حساس و نگران‌کننده توصیف کرد و اظهار داشت: باید راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای کاهش این تنش‌ها و بازگشت آرامش به منطقه پیدا کرد.

ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی نیز با تروریستی خواندن اقدام نظامیان آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی رژیم آمریکا را مسئول عواقب و پیامدهای آن خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران خواهان تنش در منطقه نیست و حضور و دخالت نیروهای خارجی و فرامنطقه‌ای باعث بی‌ثباتی، ناامنی و افزایش تنش در منطقه حساس ماست.

گفته می‌شود رئیس‌جمهور آمریکا در تماس با امیر قطر از او خواسته که برای جلوگیری از حملات احتمالی علیه اهداف آمریکایی پس از ترور سردار سلیمانی، میانجی‌گری کند که به‌نظر می‌رسد ایران در امان‌ ماندن نیروهای آمریکایی را منوط به خروج از منطقه توصیف کرده است. از سوی دیگر اخباری مبنی بر نقش داشتن قطر در بخشی از عملیات ترور سردار سلیمانی منتشر شده که براساس این اخبار پهپادی که اقدام به ترور سردار سلیمانی کرده از پایگاه العدید قطر برخاسته و به عراق رفته است.

ایران بارها اعلام کرده است درصورتی که از هر یک از پایگاه‌های آمریکا در منطقه اقدامی علیه منافع ایران صورت بگیرد حق هدف قرار دادن آن اهداف را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.

هنوز مقامات رسمی ایران اعلام نکرده‌اند پهپاد مهاجم از چه مبدأیی عازم عراق شده هرچند ادعاهایی مبنی بر برخاستن پهپاد از خاک عراق پیش از عملیات حکایت دارد با این حال گفته شده پهپاد‌ها از یکی از پایگاه‌های آمریکا در منطقه به سمت عراق گسیل شده‌اند. ظریف همچنین دیروز با وزیران خارجه روسیه، چین، تاجیکستان، ترکیه و نیز آذربایجان و عراق رایزنی کرد که محور همه این دیدارها بررسی ابعاد اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی بوده است.

عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان دیگر مقامی بود که 24ساعت پس از رایزنی تلفنی با مقامات آمریکایی ازجمله وزیر خارجه این کشور با ظریف تبادل‌نظر کرد.

گفت‌وگوی روحانی با وزیر خارجه قطر
وزیر خارجه قطر به‌عنوان فرستاده امیر این کشور دیروز با حسن روحانی ، رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد. رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه اقدام تروریستی اخیر آمریکا را به‌عنوان حمایت جدید آن کشور از تروریسم می‌دانیم، اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، مردم ما را قوی‌تر و مصمم‌تر از همیشه ساخته و مسئولیت تمام پیامدهای این اقدام تروریستی در منطقه به‌عهده آمریکا خواهد بود و در این زمینه هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد. حسن روحانی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در هیچ مقوله‌ای آغازگر تنش و تشنج در منطقه نبوده است، افزود: اگر همه در برابر تجاوز آمریکا یکصدا نباشیم خطر بزرگی همه منطقه را تهدید می‌کند. وی افزود:آمریکایی‌ها متأسفانه وارد مسیر جدیدی شده‌اند که می‌تواند برای منطقه بسیار خطرناک باشد؛ لذا در چنین شرایطی رایزنی و هماهنگی نزدیک‌تر بین کشورهای دوست ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز آغازگر هیچ تنشی نبوده که منجر به ناامنی در منطقه شود، تصریح کرد: آنچه باعث تنش و تشنج در منطقه در سال‌های اخیر بوده اقدامات نابخردانه آمریکاست. روحانی با بیان اینکه سردار سلیمانی چهره جهانی در مبارزه با تروریسم بود و همه می‌دانند که چه نقش مؤثری در امنیت منطقه به‌ویژه در عراق و سوریه داشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم حرکت مردم عراق در تشییع باشکوهی که انجام داده‌اند و تشییع باشکوهی که در ایران انجام خواهد شد، آمریکا را متوجه سازد که چه خطای بزرگی مرتکب شده است. رئیس‌جمهور گفت: در شرایط کنونی از کشورهای دوست و همسایه توقع داریم که با لحن صریح، آمریکا را در این جنایت محکوم کنند؛ چراکه آمریکا یک فرمانده بزرگ نیروهای مسلح ایران را در کشور دیگری به جنایت‌بارترین شکل به شهادت رسانده است. رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: زمانی که قطر در شرایط محاصره قرار گرفته بود، ایران در آن شرایط در کنار دولت و ملت قطر بود و باز هم کنار شما خواهیم بود و امیدواریم توافقاتی که با امیر قطر در مالزی داشتیم، هر چه سریع‌تر عملیاتی و اجرایی شود. وزیر خارجه قطر هم گفت: به هیچ عنوان پیش‌بینی نمی‌کردیم که چنین اتفاقی بیفتد و چنین تصمیمی روزی گرفته شود. اینگونه اقدامات سابقه نداشته است و از این بابت نگران هستیم.

سکوت نمی‌کنیم

رئیس جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ترک تأکید کرد: باید در برابر اقدامات بی‌خردانه پاسخ داد و بی‌تردید سکوت در برابر متجاوز و ظالم، او را جسورتر خواهد کرد. روحانی با بیان اینکه مردم ایران از این اقدام آمریکایی‌ها بسیار عصبانی هستند، اظهارداشت: کار آمریکا بسیار غلط و نابخردانه بود، آمریکا امروز جنایت بزرگی علیه ما مرتکب شده و اگر ما سکوت کنیم فردا این اقدام نسبت به کشورهای دیگری انجام خواهد شد. رئیس جمهور ترکیه نیز با بیان اینکه مراسم پرشکوه تشییع شهید سلیمانی را از تلویزیون عراق دیده است، افزود: همه این تصاویر به وضوح نشانگر علاقه و توجه مردم عراق به سپهبد سلیمانی بود و اینجانب به سهم خود از خداوند برای ایشان طلب رحمت و غفران دارم. رجب طیب اردوغان همچنین با اشاره به گفت‌وگوی وزرای خارجه 2کشور، افزود: در دیداری که در آینده نزدیک در تهران خواهیم داشت موضوعات دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهیم داد.

روایت ظریف از پیام نابخردانه آمریکا

وزیر امور خارجه در یک برنامه تلویزیونی در مورد ارسال پیام آمریکایی‌ها به ایران گفت: سفارت سوئیس در تهران به‌عنوان حافظ منافع آمریکا یک پیام نابخردانه‌ای را از سوی آمریکایی‌ها برای ما آوردند که ما جواب قاطعی را به‌ آنها دادیم. در واقع دیروز 2بار سفیر سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا احضار شد که دفعه اول برای اعتراض به اقدام آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی بود و بعدازظهر نیز پاسخ بسیار محکم و مناسب ایران به‌صورت مکتوب در واکنش به پیام گستاخانه آمریکایی‌ها به سفیر سوئیس داده شد. ظریف با بیان اینکه آمریکایی‌ها از محبوبیت سردار سلیمانی در منطقه آگاه بودند، افزود: آنها این اقدام را برای این انجام دادند که احساس می‌کردند هیمنه آنها به هم ریخته است. آنها یک کار غلطی انجام داده‌اند و اکنون نگران عواقب آن هستند. هنوز جزئیات رسمی درباره پیام آمریکایی‌ها منتشر نشده اما خبرنگار همشهری کسب اطلاع کرده که آمریکایی‌ها پیشنهادی وقیحانه و معامله‌گونه در رابطه با خون سردار سلیمانی مطرح کرده‌اند، دولت ترامپ پس از اقدام به ترور فرمانده عالی رتبه نظامی ایران در ازای عدم‌پاسخگویی و اقدام تلافی‌جویانه، وعده مذاکره برای لغو بخشی از تحریم‌ها ازجمله خط ارزی مورد نیاز اینستکس را داده که با واکنش تند وزارت خارجه مواجه شده است.

منبع: همشهری

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 162
  • P
    0

    انتقام انتقام انتقام

  • پدرام
    0

    اگه این درخواسته وقیحانه را قبول کردند دولت ایران، به امام حسین ول میکنم از اینجا میرم دیگه هیچی هم سرنوشت کشور برام مهم نیست .

  • محسن دلاور
    0

    لغو کامل برجام از سوی ایران و انتقام سخت از آمریکا و اسرائیل و احمقستان سعودی

  • مرجان
    0

    غلط کرده بیشعور همچین پیامی می ده. انگار صدقه می ده. مردمم ما را بکشد وبا نگاه ضعف به ما پیشنهاد بدهد؟!!!!

  • مهدی داداشی
    0

    باید اسرائیل رو با خاک یکسان کرد چون حامی مالی امریکاست

  • سلام
    0

    کوفیان با این زیاد گفتگو کردند سر حسین بن علی به روی نیزه رفت از این ترامپ و امریکای جنایتکار که حتی واردات دارو برای بیمارهای خاص رو هم تحریم کرده چه انتظاری دارید؟ باید شر امریکا و همپیمانانش از این منطقه و ان شالله دنیا کنده بشه

  • ما همه سلیمانی هستیم
    0

    هیهات من ذلت ذلت نمیپذیریم انتقام انتقام

  • آزاده طارمی
    0

    هرکی و هر مقامی از خون حاج قاسم بگذره من اون رو مزدور میدونم

  • علی
    0

    غلط کرده با این پیشنهاد دادنش . باید تقاص خون سردارمونو بده

  • آذر خواجه بهرامی
    0

    مردک کله زرد غلط کردی با هفت جد وآبادت ما انتقام آروممون میکنه نه برداشتن تحریم

  • مرتضی باقری زاده
    0

    جواب قلدر رو اگر به موقع و با شجاعت ندهی؛ بدتر از آن را سرت می آورد. فقط انتقام

  • علیرضا پیله ور
    0

    با سلام درسته این پیشنهاد در نگاه اول وقیحانه به نظر میرسه اما به نظر من خود سردارمونم هم شاید موافق این قضیه باشه که جنگ اتفاق نیوفته همونطور که تمام عمر با عزتشون رو صرف امنیت ایران کردن د

  • محمدغلامی مقدم
    0

    خون سردار سلیمانی باجون ترامپ هرچند زلرمیکنیم

  • فاطمه کرمی
    0

    باید تنگه هرمز بسته شه نوبت ماست فشار بیاریم

  • عصری
    0

    واقعا باید خیلی رذل باشیم که با خون این سربازان وطن معامله کنیم.همین زمان دادن هم به ترامپ درست نیست و باعث میشود که چرندیات دیگری بگوید.

  • رضا منصوری
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم انتقام سخت

  • رضا عباس زاده
    0

    فقط انتقام سخت از سران آمریکای جنایتکار مورد انتظار هستش

  • مصطفی فولادپور
    0

    جواب این پیشنهاد شرم آور رو مردم دادن و حتی اگه همه تحریم ها رو بردارن و به غلط کردن هم بیفتن با خون قهرمان ملت معامله نمیکنیم و ترامپ تروریست، نجس شیطان پرست هم قمار بدی رو شروع کرد و صدالبته پشیمان خواهد شد، از علمای عراق درخواست می کنیم اعلام جهاد کنن و ببینم قدرت شیعه رو

  • رضا
    0

    خدا کنه فقط معامله نبوده باشه

  • مسلم نجفی
    0

    به نظر من خون سردار نباید فروخته شود جوابشونو محکم و کوبنده بدین من که میگم حمله کنیم به اسرائیل واسرائیل نابود کنیم بهترین فرصته

  • حاج سالار
    0

    بعنی کسی پیدا میشه توی ایران و توی مسئولین که انقد بی شرف و عزت فروش باشه که بخواد خون سرباز وطن رو بفروشه البته از وطن فروش هایی که تو این شرایط دنبال مذاکره هستن هیچ چی بعید نیست

  • ابراهیم کاظمی
    0

    بسم الله قاصم الجبارین عزیز جان بفرمایید درست که تحریم ها سخت شده و مردم شریف ایران در مضیقه هستند ولی این ننگ رو قبول نمیکنیم و باید انتقام سختی از این جنایتکار بگیریم دوره بزن در رو تمام شده بزارید انتقام بگیریم بعد بیاید در مورد مذاکره صحبت میکنیم هیهات منا الذمه

  • الهه اقایی
    0

    هیهات من الذله...خون در برابر خون

  • امیر حسین
    0

    یبار ااعتماد کردین بسه !

  • ایرانی
    0

    آمریکا غلط کرده که این پیشنهاد رو داده و هرکسی که بخواهد آن را مطرح کند قطعا خائن است .ما ملت ایران خواهان انتقام خون سردار عزیزمان هستیم

  • محمد رضا
    0

    به آمریکا نمیشه اعتماد کرد.اونا شاید یه مقدار از تحریما رو بردارن ولی بعد از اینکه آبها از آسیاب افتاد دوباره همون تحریمها رو بر میگردونن شایدم بیشتر.خون با خون فقط پاک میشه

  • الهه اقایی
    0

    هیهات من الذله...خون در برابر خون

  • حمیدرضا محمدی
    0

    بهتره جنگ اخرین گزینه باشه واقعا وضعیت اقتصادی بد مون بدتر می شه همیشه صلح بهتر از جنگ زیر ساخت های شکور ازبی نمی ره وجونهزاران نفر به خطر می افته

  • فرید
    0

    ما ترامپو میکشیم در عوضش یه خط اعتباری با آمریکا میدیم

  • ....
    0

    نباید با آمریکا مذاکره کرد و الان بهترین فرصت برای اتحاد بین قومیت هاست و سپس نابودی منافقین

  • جواد
    0

    مذاکره برای خون سردار مذاکره با چی چی دارن که اینقدر ارزش داشته باشه؟!!

  • حاج قاسم
    0

    باسلام واحترام،وتبریک وتسلیت شهادت سردار سپاه اسلام،فقط اجرایی نمودن فرمان حضرت اقا(انتقام سخت)کلیه عواقب پاسخ سخت را با دل وجان می پذیریم،هیهات من الذله،مرگ با افتخار وشهادت دررا خدا بهتر زندگی باذلت وخواری است

  • مهدی لطفی
    0

    سلام زمان مذاکره و صحبت گذشته الان فقد زمان زمان انتقام ن صحبت اونم ب آمریکا و ترامپی ک هیچ مذاکره رو کامل انجام نداده خون رو با خون جواب میدیم همین و تمام

  • ehsan
    0

    ننگ بر ما اگه یه ذره کوتاه بیاییم

  • حمید مخلصی
    0

    ایران باید از npt خارج شده و بسمت تولید بمب اتم پیش بره و دائما با اقدامات نظامی چریکی به آمریکا صدمه بزنه تا هزینه ی حضورشو تو منطقه بالا ببره و باکشورهای دیگه شرط کنه در صورتی که تحریم ها رو همه با هم بشکنن به آمریکا حمله نمی کنه .

  • کیومرث
    0

    برید بمیرید... فقط #انتقام_سخت

  • م غ
    0

    بایدپاسخی کوبنده و قاطع به آمریکا بدهیم آمریکا روباهی پرفریب و حیله گراست

  • محمد
    0

    چه از لحاظ منطقی چه عقلی در این شرایط هیچ چیز سودمندتر از پاسخ محکم و نظامی به آمریکا نیست.

  • م. خ
    0

    جواب خون، خون است، آنهم خون چه کسی، خون سرداری که ما تمام برادران فرزندان به پای او میریزیم، من و خانواده ام فداي خون سردار سلیمانی والسلام

  • سعید حسن زاده
    0

    فقط انتقام....

  • ص.علي زاده
    0

    لعنت به شرف کسي که برسرخون پاک سردار معامله کند،اونهم بخاطر تحريمهايي که قراربود با برجام برداشته شوند

  • علیرضا آذربایجانی
    0

    خون سردار و همراهانس با هیچ چیزی قابل معامله نیست.فقط انتقام

  • باران
    0

    توبه گرگ مرگ است .گرگ را باید کشت

  • یک دانشجو
    0

    به خدا قسم مشکل مالی داریم ولی اگه فردی این معامله رو قبول کنه به خدا قسم ظلم بزرگی به این عزیز و مردم ایران کرده به هیچ عنوان امریکا از انتقام در امان نخواهد ماند چرا که اگر انتقام نگیرند ارزش ایران درجهان توسطامریکا لگد مال میشود از لحاظ راهبردی هم علاوه بر انتقام باید تمام کشورهای منطقه قانون اخراج امریکایی ها رو تصویب کنن در غیر این صورت به هیچ وجه امنیتی برای پایگا ههای امریکا یی متصور نباشد این خواست تمام کشورهای تحت سلطه امریکا هم هست ولی ترس پوشالی اونها نمیزاره صداشون در بیاد بارفتن امریکا ارامش به خاورمیانه باز خواهد گشت

  • کیانیان
    0

    باسلام وعرض تسلیت وتبریک ازبابت شهادت مظلومانه شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمانی سردار بزرگ دلهایمان ،در مورد پیشنهاد معامله از طرف شیطان بزرگ باید گفت اولا در کدوم معامله یا پیمانی به وعدههاشون وفادار بودن ؟دوما قصدشون فریب دادن ایرانیا ودوستداران ایشونه ولی غافلن که ما گول حرفاشونو نمیخوریم چون همهش دروغه وحقه ونیرنگه،باید محکم بذاریش سرجاش تابفهمه نمیتونه هرغلطی بکنه بعدبگه باج میدم،بخدا برایما شرمداره ومرگ ازین ذلت بدتر

  • علی سپهوند
    0

    زخم دل خونخواهان حاج قاسم،جزبه انتقام ازشیطان،التیام نمی یابد،خون. سیصدهزارشهید مظلوم ایران وهزاران شهیدازعراق ولبنان وافغانستان و۰۰۰۰برَمه آمریکل است وقت انتقام است نه معامله با دشمن بد عهد

  • احیا دادمهر
    0

    ترامپ دروغ میگه

  • حسین م ف
    0

    اینستکس پشیزی ارزش ندارد. خون شهید سلیمانی کجا و یک کانال مالی دروغین که به کل زیر نظر دشمنان است کجا. آنها حتی به بیماران پروانه ای و سرطانی و ... رحم نکردند. هرکس این معامله را بپذیرد یا حتی درباره ی آن فکر یا مذاکره کند خائن است و جزای خائن مرگ است.

  • ژينوس احمدي
    0

    حق ندارن در انتقام كوتاه بيان اين عادت امريكايي ها ميشه

  • ابراهیم عبدالهی
    0

    به نظر من معامله حرام است

  • منیر خاصکی
    0

    آمریکا باید زیر پا مردم ایران به شود باید تو دهن کسانی که مذاکره میخواهند کوبید و انتقام سخت وحشتناک گرفت تا بعداً در دانشگاههای خود این درس عبرت تدریس شود

  • مجید کمالیان
    0

    ترامپ کثیف آشغال نفرین خدابرتوباد ننگ برتو از خون سردار بزرگمان نمیگزیم اگر همه ما شهید بشیم منتظر پاسخ کوبنده باش پیشنهانده دیوانه

  • محقق
    0

    مگر کسی واقعا بیشرف باشدکه با خون این شهید برای پر کردن شکم معامله بکند انتقام خون این شهید باید نابودی اسراییل و‌اخراج مزدوران آمریکایی از منطقه باشد .....یا مرگ ترامپ ..

  • سجاد
    0

    چون این مورد دیگر دست دولت نیست پاسخ نظامی ایران حتمی است

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اگه 52 نقطه نه اگه نقطه نقطه ایرانم بخان بزنن باید انتقام سخت قاسم سلیمانی گرفته شود

  • محمد
    0

    پیغام امریکا رو حتما باید قبول کنیم مخصوصا وقتی به سابقه طلایی اونها تو حفظ قول و قرارهاشون یه نگاهی بندازیم ببخشید از مرکز خبر میدن تا حالا آمریکا زده زیر تمام قراردادهایی که امضا کرده تو کمتر از 240 سال گذشته که شکل گرفتن زدن زیر تمام قولهاشون حتی قانون اساسی خودشون برجام رو هم که اصلا زیرش نزدن دیگه همین 18-19 ماه قبل نبود قرارداد دفاعی با عراق چی 1 هفته ازش گذشته حرفشون خیلی هم معتبره پیش ما و بقیه دنیا حتما قبول میکنیم انتقام سپهبد هم که هیچی غیرت ایرانی ها هم که هیچی ولی جدا قول و قرار بمونه بعد از اینکه آمریکا به یه کشور معمولی و دمکراتیک تبدیل شد

  • علی
    0

    ما تا انتقام خون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از آمریکا نگیریم دلمان آرام نمیگیرد ما تا ترامپ را نکشیم آرام نمیگیریم حاج قاسم سلیمانی سردار دلها ماتا انقام تورا نگیریم آرام نمیگیریم

  • نا شناس
    0

    فقط انتقام سخت و دیگر هیچ

  • حمید
    0

    کدوم بیشرفی خون عزیزانش رو با مذاکره معامله می کنه؟ به کمتر از #انتقام_سخت راضی نمیشیم

  • بالوئی
    0

    ترامپ غلط کرد .ایران در تمام اعصار قهرمانانی داشت که تماما برای ماارزشمند بودند وهستند وخواهند بود ولی شخصیتی که از دوران جوانی تا به امروز ما درک ولمس کردیم ساده ، بی الایش باتقوا با هوش ، قوی ،و........ پس هیچ کس حق ندارد از خونش بگذرد . درود بر روان پاک عزیز دلمان.

  • حسین علی نژاد
    0

    ترامپ جثه بزرگی دارد اما عقل کودکانه ای دارد .

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی پررررررررررروووووین میخواید حق خومونو ک سر هیچ چیز بیخودی و طبق ی تحریم ازمون گرفتید بهمون پس بدید و منت هم بذارید لابد. نباید تحریم میکردین تحریم ک کردین باید ت برجام برمیداشتینش ن اینکه مث الان تو مخمصه بیفتین و بخواید چرت و پرت بگید .

  • مهدی
    0

    فقط انتقام سردار سلیمانی

  • سجاد مقدم
    0

    دعوت خوبی است که باید با موشک جواب آن را داد. آمریکا به قلب 85 میلیون نفر شلیک کرد. پس باید کاری کنیم به قلب استکبار شلیک کنیم. کاری کنیم قلب آنها به درد آید. زدن کل اسرائیل یکی از کار هاست. و جهاد نهایی با کل استکبار باید شروع شود. لبیک یا خامنه ای شعار ماست. شهادت افتخار ماست

    نظرات شما -
    • REZA
      0

      حساب وکتابت کمی اشتباهه،...چون منو حساب نکردی ،بامن میشوید 90 میلیون نفر،!!!

  • کهنه سرباز دفاع مقدس
    0

    به ترامپ و از طرف ملت بزرگ ایران ابلاغ نمایید اگر بدنبال امنیت آمریکاییهاست اخرین راه بازگشت انها به امریکا و خروج از منطقه میباشد این توصیه خون شهید مظلوم ماست

  • رضا
    0

    انتقام سخت بدون در نظر گرفتن عواقب، وگرنه وضعیت از این هم بدتر می شه، این جوری شاید بشه به رفتن این ترامپ کثافت هرزه و رای نیاوردن تو دور دومش هم امیدوار بود، وقتی جواب سخت بهش بدیم دموکرات ها هم بهانه دستشون میاد برای تضعیف جبهه ترامپ و لاشخورای دوروبرش. تو پرانتز از جنگ هم باکی نیست. بهانه خوبی میشه آمریکاییها رو از دوروبرمون جارو کنیم.

  • هادی
    0

    خفه شو دلقک جنایتکار ! فقط خفه شو و منتظر باش ...

    نظرات شما -
    • صادق طالبی
      0

      انتقام انتقام

  • علی
    0

    ما به کمتر از نابودی اسرائیل راضی نمیشویم

  • منصور زکریایی
    0

    به ترامپ بگویید:میخواهیم سر به تنت نباشه . حرف معامله میزنی کفتار

  • حسین ذاکری نیا
    0

    حتما باید انتقام گرفت .ترامپ قمار باز قلب مردم و هدف گرفت باید انتقام سخت...

  • داریوش
    0

    این درخواست رو از برجامیان داشتن البته اون زمان میخواستن سردار را تحویل بدن اما نتونستن فکر کنم الان دارن به سازش فکر میکنن

  • مسعود جمالی
    0

    مگه خون حاج قاسم خریدنی فقط نابودی کامل اسراعیل اگه چیزی داریم الان وقتشن وگرنه یک قرن باید سنگینی این باربردوش بکشیم فقط انتقام

  • مهدی
    0

    خون بهای شهدای عزیز ما شکسته شدن بت استکبار و فتح قدس است

  • دل سوخته سردار شهیدحاج قاسم
    0

    ما با خون شهید معامله نمیکنیم

  • محمد
    0

    باید اول انتقام خون سردار را گرفت آنهم به سخت ترین شکل بعد به این فکر کنیم که معامله با این اشخاص هیچ سودی ندارد و نتیجه بگیریم که همچنان باید به آنها ضربه بزنیم تا روزی که با آمریکا «یر به یر» شویم.آنوقت شاید بشود معامله ای هم بکنیم.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      فقط انتقام سخت به اندازه درد و اندوه دل این ملت بزرگ می تواند تا اندکی تسلی بخش باشد و این مرد دیوانه قمار باز باید از کل ملت وجهان اسلام سیلی محکم بخورد که تا پایان عمر کثیفش از یادش نرود، مرگ برترامپ

    • نسرین
      0

      ترامپ کثافت من هم برای تویک پیشنهاد دارم توی آشغال اگربفکرسربازهای کشورت هستی همین امشب خودکشی کن وگرنه بدابحال نیروهات درخلیج همیشه فارس ازرهبرعزیزم هم خواهش می کنم فرمان بدهیدتاخلیج همیشه فارس تبدیل بگورستان یانکیهابشه انشاالله

  • مرادی
    0

    خون سردار ما قابل معامله نیست ، تنها نابودی اسرائیل می تواند مرهمی بر دل سوخته ما باشد، هر کس که بخواهد با خون سردار ما معامله کند خائن است و برای ما با اسرائیل فرقی ندارد

  • محمد داودآبادی
    0

    سلام خداقوت من که باور ندارم و نداشته ام که آمریکا راست بگوید اینها در اصل شر مطلقند و دروغ جزیی از وجودشونه ، پس یا دروغ کم میارن که بعضا راست میگن و یا مجبورند و بعد میزنند زیرش آمریکا میخواد سر خون قهرمان ملی ما معامله کند بهوش باشید فکر میکنم انتقام سخت بهترین تنبیه باشه

  • محمد نوري
    0

    مسئولان ايراني حرف از مزاكره دوباره بزنند خونشان گردن خودشان است

  • خدیج
    0

    اگر انتقام گرفته نشه خشم ملت بیشتر میشود واعتماد خود را از دولت بیشتر از دست میدهند

  • حمید
    0

    باسلام هر یک نفر ایرانی یک دلار پرداخت میکند که جمع آن هشتاد وپنج میلیون دلار می شود و این جایزه برای زنده یا مرده ترامپ است.

  • حقیقت
    0

    مسئـــــــــــــــــولای کشور ما در همه جناح هافقــــــــــــــــط ادعای پوچ دارن!!! ترامپ تونست زد+ شما هم میتونید بزنید و کم شعار بدیـــــــــــــــــــن خیلی خستمون کردین فقط شعار میدین ترسو و بزدل هستین

  • رضا جعفری
    0

    هرکسی این معامله رو قبول کند. حرام زاده است والسلام

  • مرادی
    0

    من اگه گشنه و فقیرم بمونم حاضر به همچین معامله ای نیستم این معامله شرفمونو زیر سوال میبره! فقط یه بی شرف میتونه همچین پیشنهادی و بده و این کسی نیست جز ترامپ عوضی! ولی یه چیزی این وسط دلم و یکم خنک میکنه که خودشم فهمیده چه غلطی کرده مدام دنبال جبران و پیشنهادای احمقانشه

  • احمدبا
    0

    ایران غلط می کند انتقام می گیرد

  • دموکراسی
    0

    تنها انتقامی که مسئولان دراین چهل سال ازامریکا گرفته اند خوردن جام زهر بوده این بار قطعا انتقام سنگین تر خواهد بود وجای جام زهر باید بشکه زهر را سر بکشند،

    نظرات شما -
    • خاك پاى سردار سليمانى
      0

      ارى تا شما وطن فروشان منافق مجال حرف زدن داريد اين مردم با حيا ًهم بايد ايثارگرى كنند وهم جام زهر بنوشند دمكراسى شماهم جز امدن ربع پهلوى برقرار نميشود ولى زياد زور نزنيد واينهمه به جنازه پهلوى تنفس مصنوعى ندهيد

    • دموکراسی
      0

      به اقای خاک پاب سردارسلیمانی،....اقای به ظاهر محترم مثلا الان شما انسان متدین ودرستی هستی که ندیده ونشناخته به دیگران انگ وتهمت میزنید دموکراسی چه ربطی به شما یا پهلوی دارد،اولا که شاه مدعی حکومت اسلامی نبود و اگر هم حکومت پهلوی ضعف کوچکی داشت میشد نادیده گرفت سوما در دوره پهلوی این همه ظلم وبی عدالتی وباندبازی ورانت واختلاس وانواع فساد مالی واخلاقی و این همه منت بر سر مردم به اسم دین واسلام نبود ومردم در رفاه واسایش وامنیت بدون منت زندگی خوشی داشتند ومثل حالا غم نون و ترس ازاینده نداشتند وایمانشان هم بهتر ازحالا بود واسیر یک عده ازخدا بی خبر منافق، دیانت نما نبودند که تا حرف حق میرنیم خصلت ناشایست تان را به دیگران نسبت میدهید وانگ میزنید شماها اینقدر ظلم کردید که مردم حاضرندبه جای دموکراسی دوباره دست به دامن پهلوی شوندسعی کنید بامردم صادق باشید وجای انگ زدن به مردم فکر دموکراسی واقعی باشید وبه رای مردم احترام بگذارید وجامعه را از فساد والودگیها پاک کنیدتا پشتوانه مردمی داشته باشید، هرچند نرود میخ اهنین درسنگ،.....

  • خواهان قصاص
    0

    آمریکا اگه بخاد مذاکره بکنه فقط یه راه بیشتر نداره و اونم تحویل دادن ترامپ هست...اصل قصاص اینه ما اسلامیم و پیرو پیامبر و قران و ائمه...در غیر اینصورت بایستی انتقام گرفته بشه تا وقتی که مسبب این خون را بکشیم...گزینه های روی میز اینان خودشان انتخاب کنن

  • هادی
    0

    ابر مرد خداحافظ

  • f.s
    0

    ما چندين سال تحريمهاى ظالمانه ى امريكارو تحمل كرديم مسلما هرگز با خون سردار سليمانى به هيچ بهايى معامله نخواهيم كرد٪؜

  • علی وزیری
    0

    فقط با ریخته شدن خون ترامپ خبیث راضی میشیم

    نظرات شما -
    • ایرانی وطن‌دوست
      0

      گرچه پیشنهاد خوبیست اما خون کثیف او با خون پاک سردار قابل مقایسه نیست که مابه‌ازا قرار گیرد. خون کثیف ترامپ فقط با خون یک حیوان نجس ... قابل تبادل است.

  • نصراله
    0

    از هر نقطه ای که که هواپیما برخواسته و فرمانده ایران را شهید کرده باید همانجا مورد حمله قرار بگیرد .و کامل منهدم شود

  • سهیل خرمی سیاهکلی
    0

    سرم نذر سرت سردار......به خون شهداء انتقام خون پاکت راخواهیم گرفت.دست .......

  • ریحانه غ
    0

    ایرانی از تحریم نمیترسه باید تلافی کرد تحریم را زیاد کنید ما انتقام میگیریم

  • امیرحسین کارگرزاده
    0

    نبایداین پیشنهاد رذیلانه رو قبول کرد برعکس باید ترامپ رو کشت و پول خونشم نداد

  • امیر علی
    0

    اگر حکومت ایران به چیزی جز انتقام بیاندیشد به خون سردار سلیمانی خیانت کرده است

  • لعیاسادات نورتجلی
    0

    مرگ برامریکا ومرگ بر حیله ها ونیرنگهای ترامپ ودوستانش خانتقام خون سردارمون با تحریم معامله بشه

  • سرباز ایرانیم
    0

    چرا هنوز خوابید اگر انتقام نگیریم دوباره به ما حمله میکند

  • محسن
    0

    بنظرم يجايي رو بزنن در حدي كه مردم امريكا شاكي نشن، سربازاي امريكايي نميرن، ولي افراد مهم بميرن، بعد بيان مذاكره كنن، جنگ هيچ فايده اي نداره، روسيه و چين دوس دارن ما با امريكا بجنگيم، فقط فلاكت به بار مياره

  • محمدنواده موسوی
    0

    بسم رب الشهداوالصدیقین انسانیت و حریت قابل خرید و فروش نیست مگرحیوان باشی وسخن از معامله سر اینها بکنی و کسی قبول نمیکند مگر حقیرها و فرومایگان که جز ذلت برایش چیز دیگری ندارد انتقام سخت و حکیمانه و برق آسا به پهنای ممالک اسلامی ضرورت داردکه ان شاء الله در سایه امدادهای غیبی و عنایات ائمه و دعای شهیدان به وضوح در اسرع وقت مشاهده خواهد شد.

  • اصغر جمالوند
    0

    با سلام فقط انتقام من یک آدم در ایران هستم که چند ساله بی کار هستم و دست وپا میزنم برای یه لقمه نون حلال نه منصبی و نه کاره ای یک شهروند عادی اکنون حرف ملیت است باید جنگ کنیم و انتقام بگیریم ولی اگر توانش را ندارید من حاضرم تا آخرین قطره خونم بجنگم. فقط کوتاه نیایید . من قاسم سلیمانی هستم اصغر جمالوند آمده لباس رزم

  • کاظم حایری
    0

    علم سردار سلیمانی به زمین نخواهد افتاد ترامپ دیوانه کور خوندی ما با خون شهیدانمان معامله نمی کنیم تا فتح قدس ونابودی اسرائیل منتظر بمان به زودی ازترس از منطقه خاورمیانه فرار خواهید کرد

  • حسن غریب مدینه
    0

    باشه معامله میکنیم اما ترامپ ونتانیاهو را به ما کت بسته تحویل دهند اون موقع معامله میکنیم

  • بهروز
    0

    احمق است کسی که از یک سوراخ دو بار گزیده شود

  • حاتم رحیمی
    0

    انشاالله وبه یاری خدا پاسخ دندان شکنی به امریکای لعین خواهیم داد

  • Sadegh
    0

    تاتنورداغه نون بچسبونی شماهم پایگاه‌های این پدرسوخته هارو بکوبید یا رومی روم یازنگی زنگ گوربابای برجام وآمریکا وبقیه کشورهای برجام

  • محمدامین
    0

    با توجه به اینکه آمریکا اینبار به طور کاملا آشکار والاترین شخصیت نظامی ایران رو بصورت علنی ترور کرده و مسعولیت ترور رو پذیرفته اگر واکنش ایران عدم انتقام باشه تا آخر عمر اقتدار نظامی و شرافت کشور زیر سوال میمونه پس باید به سخت ترین شکل ممکن پاسخ آمریکا داده شود #انتقام_سخت قطعیست

  • فاطمه
    0

    به خدا قسم بخواهند معامله کنند خونشون پای خودشونه میخواد جنگ بشه به درک خودم کفن پوش با دوتا بچه کوچکم وارد میدان میشوم هیهات منه ذلت

  • پرتغال فروش محل
    0

    درود بر روح بلند سردار دلها عزيز ان امريكا نه به ما امتيازى ميدهد نه راضى به روشن بودن حتى يك چراغ از ماست ًاين شانتاژ تبليغاتى هم جز تفرقه انداختن بين مردم وخوراك دادن به بعضى رسانه هاى شيطان صفت چيزى نيست

  • محمدصالح
    0

    خون حاج قاسم از کل زمین و آسمان سرزمین صهیونیستی و امریکا سر است

  • ایرانی وطن‌دوست
    0

    این بحث یک بحث انحرافی و خطرناک از سوی دشمن برای ایجاد انشقاق در انسجام داخلی مبنی بر لزوم انتقام و نیز ایجاد فضای تقابل میان بخشی از جامعه با نظام است. این موضوع را متوقف کنید. تهدیدات ترامپ و گستاخی‌های مکرر او را علیه ایران و فرهنگ و تمدن ایرانی را بازنشر کنید و نظرخواهی کنید. مراقب باشید در مسیر دشمن قرار نگیرید.

  • احمدازکرمانشاه
    0

    تاکی میخاهیدبه این دنیادلخوش کنیدای سران مملکت مگرعمرجاودانه دارید شماهرچه ارمش داشتیدوداشتیم همه به پاس رشادتهای این سردارعزیزقلبهابودبایدنمیگذاشتیدخونش روزمین خشک بشه انتقامش رامیگرفتید اگرزودانتقام نگریداحساسات مردم راجریحه دارکردیدپس هرچه زودتربسم اله ماهم هستیم پس یاعلی

  • هیبت علی شریفی چناری
    0

    واقعا چطور برو خود میآریم در مورد خون سردار سلیمانی بزبان آورد وقتی اون شب و روز توی جنگ داعش زیر گلوله باران از یک طرف ترامپ خر پدر از طرف دیگر داعش و ماهمه توی خواب عمیق بودیم به درک که جنگ میشه حتی اگر بمب اتم بزند باید انتقام گرفت همه ما آمدایم

  • محمدحسین رستگار
    0

    هر کسی که حرفی از مذاکره با آمریکا بزند خائن به این مرز و بوم و ملت سربلند ایرانه . هرکسی صحبت یا حتی اشاره ای به موضوع مذاکره با آمریکا بکند با واکنش مردم شهید پرور ایران روبرو خواهد بود

  • تابان
    0

    نانی که با خون سردار معامله شود را نمیخواهیم

  • ذوالفقاررجایی اصل
    0

    سلام،، ما زمانی پای معامله ایم که راه حاج قاسم را به انتها رسانده باشیم این کفتار پیر ( ترامپ)خیال میکند توی مکتب مالک زمان (حاج قاسم)خون شهید قابل معامله ترامپ کثیف اگه هزاران بار با دست خودم جونتو بگیرم و زنده ات بکنم وبا دستانم هر دو چشمتو دربیارم دلم از داغ سردار مظلومم سرد نمیشه خوشا بحالت سردار عزیزم که دل از این دنیا بریده بودی

  • امیرشهاب
    0

    ما با خون شهیدان معامله نمیکنیم، معامله با خون شهید برابر با نابودی است

  • مهدی نیرومند
    0

    باشه ایراد نداره ولی به شرطی اینکه جایه خون سردار عزیز زن و بچه اش و تحویل بده و همون کار رو که با سردار کرد با خود حرومزاده اش و دختر و زن فاحشه اش کنیم

  • علی فاتح
    0

    اصلا وزیر خارجه قطر آمده اینجا چه غلطی بکنه .اگرریگی درکفشش نیست.تحریم این شیخ نشین توسط سعودی وامارات وبحرین یک بازی سیاسی بوده .همه سرشان دریک آخوراست.ما باید کارخودمان راانجام دهیم .طوریکه آمریکا دل پیچه بگیرد ونتواند اجابت مزاج کند.

  • مینااااا
    0

    ترامپ غلط کرده بی شرف بخداوندی خدا اگر حکومت قبول کنه باید در این مللکت گل گرفت باید این حکومتی هارو یه جا اتیش زد اصلا کوتاه نیایید تا پای جونمون باید پاش بمونیم یعنی خاک برسر دولت اگر کوتاه بیاد این غم بزرگی بود برای همه دنیااااااااا دلیلی نداره کوتاه بیاییم اگر یه ذره باهاشون مذاکره کنیم نشون میده،چقدر تروسو بزدل هستیم و خون این شهید هارو پایمال میکنیم

  • عشق به وطن ایران عزیزم
    0

    ترامپ دیوانه باید با دستهای کثیفش قبر نجس خود را بکند و آماده مرگش باشد

  • محمد
    0

    غلط کردی ترامپ پیشنهاد می دی گم شو دیوانه

  • من یک سردار سلیمانیم
    0

    و مکرو مکرالله و الله و خیر الماکرین من یک سردار سلیمانیم و تفکرم نیز همانند او شد به یاری خدا و محبت اهل بیت و دوستداران رهبر معظم باید به هل من ناصر ینصرونی پاسخ دهند و خواهند داد ان شا الله چه بسا در توییت هایی که از جانب برخی هنر مندان و مردم عامی امریکا نشر داده میشه باید بهشون بگیم ک ما مردم ایران به کسی ظلم نکرده و نمیکنیم و همان طور که از ابتدا نیز در تاریخ معاصر خیلی مورد حجمه قرار گرفته ایم ولی همیشه پشت مظلومان مث یه مبارز نه برای خود بلکه برای مظلومان ایستاده ایم و حال اینک که کار به خون سپهبد حاج قاسم دلاورمان میرسیم با خود میگوییم فقط فتح اسراییل و خارج کردن مقامات امریکایی پست که خود ارزو و هدف حاج قاسم سلیمانی بود میتواند مرحم کوچکی بر زخم دل هشتاد میلیون هوادار فقط ایرانی باشدتازه میرسیم به دوستداران خارجی حاج قاسم که انها نیز خود مختارند هر نوع تنبیهی که تصمیم میگیرند انجام دهند چون این شیر مرد برای انها از جان مایه گذاشت وصلام

  • اصغر بخشی
    0

    خون سپهبد سلیمانی با هیچ چیزی قابل معامله نیست جز انتقام سخت

  • محمد
    0

    از آقا میخوایم که دستور حمله بده تا جان فدایش کنیم

  • فرزند حاج قاسم
    0

    به کدامین گناه کشته شده اگر حاج قاسم نبود داعیشها تمام خاک اروپا گرفته بودن شما خارجیها باید خاک پا این شهید والا مقام باشید توف برآن شرافت نداشته تان وهابی کسیف

  • م مولوی
    0

    پاسخ قلدری مشت محکم بر دهان قلدر است تا بداند حرمت جان انسان ها بالاتر از این حرف هاست وباید تقاص آنرا پس بدهند

  • مهدی مشتاق
    0

    بزنبد کاخ سفیدشون رو رو سرشون خراب کنید این خوکان فرومایه را

  • احسان
    0

    در وهله اول باید کشورهای عربی کثیف با خاک یکسان شن بعد اون ترامپ ترسو

  • احسان
    0

    ایران باید همین امشب از برجام خارج شه...سطح غنی سازی اورانیوم هم باید 60 درصد بشه.اونوقت می بینیت که چطور ترامپ ملعون سینه خیز میاد طرف ایران برای غلط کردن.البته اگه مسولان خاک بر سر اختلاس گر بزارن....

  • مردم
    0

    ترامپ اعلام کرده ،می خواد خودش رو تسلیم ایران کنه تا قوه قضائیه قصاصش کنه، گفته از وجدان درد شبها خواب نداره

  • رضا احمدی
    0

    فقط انتقام سخت و محکم و هر گونه معامله و بحثی. حکم خیانت به ملت را دارد و هر مسولی که بخواهد وارد بحث معامله شود باید شجره شو از روی زمین محو کنند

  • مرتضی منادی
    0

    فقط انتقام فقط انتقام جز این هیچ چیز دیگری نمیخواهیم جنگ بشه به خدا قسم اولین نفرم برای رفتن و جان دادن در راه رهبرم کشورم

  • امین تقوائی فر
    0

    انتخاب خون سپهبدسلیمانی بایدبا خون جواب داده شود

  • ابراهیم
    0

    بلانسبت ترامپ گ خورده ترامپ کثافت و اشغال و لجن خدا لعنت کنه ترامپ عیاش را

  • ح ا
    0

    این پیرمرد جلف کاخ شیطان فکر میکنه هم مثل خودشو سگ های اطرافش بی غیرت هستن پاسخ ما نظامی خواهد ولا غیر ما میزنیم شما میخورید صداتون درنیاد اگه کاری کنید چنان ضربه ای میزنیم ک در تاریخ ثبت بشه ما اماده ایم هم یک صدا میگیم انتقام نظامی

  • محمدفلاح
    0

    میگن تا چند وقت دیگ دیر نیست خبری خوشی درراه است منتظرباشید صبور باشیدفقط صبور السلام الازینب الصبور.. سردار قاآنی

  • سرباز وطن
    0

    آقا جانم به فدایت .دلمون خونه .دستور بده تا جان نثار کنیم .یا لثارات الحسین .

  • هم وطن
    0

    بی شرمی ترامپ اندازه ندارد سردار ما خاورمیانه را از دست داعش نجات داد حالا که کار بجای باریک کشیده میخواد معامله کند،غلط کرده با تمام سناتورهای آمریکا،مرتیکه نفسش هم نجسه،اطلا نباید اسم سردار را به زبان بیاره،خوک صفت

  • عباس
    0

    باسلام.فقط.انتقام.

  • سعید
    0

    من هیچ پیامی ندارم وبه هیچ کس هم حتی ترامپ ناسزا نمی گم. الان واسه سربازای وطن و بچه شیرای ایرانی وقت حرف و تهدید نیست وقت عمله. منتظر فرمان فرمانده ایم. اماده ام اماده.

  • pejvak
    0

    سر خون سردار مصالحه با دشمن خون خوار حرام است دشمنی که هرگز حرفش با عملش مطابق نبوده است !! دشمن مکار و حیله گر و فرصت طلب قاسم سلیمانی جنگید تا عزتمان بماند انانکه تن به مصالحه با دشمن میدهند خون او را لگد مال میکنند مسولینمان تدبیر کنند مشکلات مملکت حل میشود اما دریغ از تدبیر !!!!

  • Hm
    0

    بیاد انتقامگرفت از ترامپ

  • ناصرمحمدی
    0

    باسلام ودرودبی پایان به روح پاک شهیدقاسم سلیمانی بنده ازرسانه های داخلی خیلی کله وانتقاددارم که چرادرزمان حیات چنین سربازان دلیرهچگونه ازخصوصیات اخلاقی وساده زیستی آنان اطلاع رسانی نمیکندبنده بعدازشهادت ایشان فهمیدم پسرشهیددردانشگاه آزادی که دخترم درس میخواندهم دانشگاهی است بله ایشان میتوانست ازنفوذی داشت بایک تلفن پسرگلش رادربهترین دانشگاههابفرستدولی ترجیح داده مثل مردم عادی زندگی کند،وهمچنین منزل ایشان رامیبینیم که خیلی محقروساده است.! درودبه شرفش خانواده محترمش

  • یک شهروهدایرانی
    0

    به همین خیال باش....خون سردارمون فقط باریختن خون کفتارهاتون جبران که نه ولی کمی آراممان میکند

  • سعید اسدی
    0

    ترامپ وهم پیمانانش بدانندکه خون خروشان سردارفداکارمثل سیل وطوفان آنهاراغرق خواهدکرد.

  • محمد
    0

    تاکی صبوری.... توراخداشر اینا رابه خودشون برگردونید.

  • پدرام سروش
    0

    باسلام من بعنوان فردي كه سردار سليماني را هميشه يك الگو و بعداز مقام معظم رهبري فردي راهگشا و مخلص ميدانم معتقدم بايد پايگاهاي امرايكا را با موشك مورد هدف قرار ميداديم اگه انتقام سخت و قابل لمسي به امريكا نديم دوباره همين اعمال وحشيانه رو انجام خواهد داد من بعنوان يك ايراني متعصب تا اخرين قطره خون براي ضربه زدن به امريكا منتظر اذن حضرت اقا هستم

  • amerali arand.gmeil.com
    0

    هیچ چیزی نمیتونه مانع پاسخ بشه . ایران باید به آمریکا انتقام بگیره ما مردم حاضریم با سختی های بیشتری بسازیم اما انتقام خون شهید سلیمانی گرفته بشه . هر چند از دولت روحانی انتظار هر خیانتی را داریم

  • فاضل
    0

    بریده با سر و زبان کسی را که حرف معامله با خون شهید رابزند؛ کاخ سفید را بر سر شان ویرا کنیم و کاخ سیاه برایشان باقی بگذاریم.

  • محمد خبازی
    0

    ما درانتظار خبر خوشی از شبکه‌های ملی ایران هستیم سرباز های گمنام امام زمان خداقوت

  • امیر علی
    0

    بیشرفتر از ترامپ کسی است که خون حاج قاسم را با پول و اینستکس و برجام معامله کند ما سالها زیر فشار تحریمها زندگی کرده ایم زیر بار ذلت بزرگتر نخواهیم رفت تنها راه آرامش قلبمان از جنایتکاران انتقام سخت از ژنرالهای تروریست امریکایی هست که در این جنایت دست داشته اند از سپاه و ارتش دلاور انتظار داریم قصاص و انتقام خون یک ایرانی وطن دوست را از اجنبی ها به نحو احسن بگیرند

  • علی
    0

    بادرود به روح بزرگ سپهبد سلیمانی.انتقام.انتقام.انتقام.تا محو کردن ظلم وستم از روی زمین مخصوصااسرايیل و امریکا.خوشا به سعادتت ای کیان ایرانی .ای سردار دلها به روحت سوگند هرکس که فقط یه ذره خون ایران اریایی در وجودش باشه لباس رزم به تن میپوشه.وبه خون خواهی بر میخیزد.ما اماده ایم تا فرمان جهاد صادر شود.

  • حسن
    0

    اههههههههههه

  • محکد اکبری
    0

    بنظر من باید ایران همانطور که آمریکا گروهای تروریستی را در داخل خاک دشمنانش حمایت و رهبری میکند ایران هم باید با استفاده از گروههای تروریستی جدید در داخل خاک آمریکا فعالیت و رهبری کند و از تجربیات گروهای انتهاری طالبان در داخل خاک آمریکا استفاده کند و باعث فرار سرمایه گذارهای آمریکایی از خاک آن کشور شود که خودبه خود باعث حمایت کشورهای رقیب آمریکا مانند چین و روسیه و کره شمالی و حتی اروپا در آینده خواهد شد

  • اکبرهاشمی
    0

    ترور ژنرال سلیمانی نجیب‌زاده جهان اسلام انتقام به دنبال دارد انتقام شهید حججی را سپهبد سلیمانی گرفت وداعش را‌ نابود کرد انتقام سپهبد سلیمانی را جوانان وملت ایران میگیرن تا به یاری خدا امریکا نابود شود

  • علی
    0

    همان طور که با امضای برجام تحریم‌ها بلافاصه برداشته شد و از سیب و گلابی و... آن خوردیم این بار هم تحریم‌ها برداشته می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها