رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

برای انتقام خون سردار عجولانه تصمیم نمی‌گیریم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برای انتقام عجولانه تصمیم نمی‌گیریم اما اجازه پایمال شدن خون سردار سلیمانی را نخواهیم داد.پایگاه‌های نظامی آمریکا در اطراف ایران اسلامی در تیررس و زیرپوشش موشک‌های جمهوری اسلامی هستند.

برای انتقام خون سردار عجولانه تصمیم نمی‌گیریم


حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنوری شامگاه یکشنبه در مسجد فاطمی قم گفت: سردار سلیمانی عاشق و تشنه شهادت بود، اظهار داشت: حضور 40ساله این سردار رشید اسلام و انقلاب، در جبهه‌ها پاسخگوی عطش او نبود و تنها شهادت او را راضی می‌کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که دشمن به دنبال شکل دهی به خاورمیانه جدید بود افزود: دشمنان به دنبال از بین بردن قدرت ایران اسلامی و نابودی آن و شکل دهی به خاورمیانه‌ای جدید بود ولی سردار سلیمانی تمامی این معادلات را برهم زد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نه از جنگ استقبال می‌کند و نه جنگی را آغاز خواهد کرد اما اگر شخصی به این مرزوبوم دست‌درازی کند، آن دست را خرد خواهد کرد ولی به قول مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری دوران بزن‌دررو به پایان رسیده است.

وی افزود: برای انتقام عجولانه تصمیم نمی‌گیریم اما اجازه پایمال شدن خون سردار سلیمانی را نخواهیم داد.پایگاه‌های نظامی آمریکا در اطراف ایران اسلامی در تیررس و زیرپوشش موشک‌های جمهوری اسلامی هستند، اجازه فرار به آمریکایی‌ها را نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه با ترور سردار سلیمانی آرامش از آمریکا گرفته شده است، تصریح کرد: به‌هیچ‌عنوان تحت تأثیر فضاسازی آمریکایی‌ها قرار نمی‌گیریم و روش انتقام در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.

ذوالنوری یادآور شد: آمریکایی‌ها به‌خیال خود با ترور سردار سلیمانی پیروز شده‌اند، اما آن‌ها آتشی به‌پا کردند که این آتش دامن خودشان را گرفته و در این آتش خواهند سوخت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مجلس طرح افزایش قیمت بنزین را تصویب نکرده است، ادامه داد: طرحی که در مجلس به‌تصویب رسیده بود افزایش قیمت بنزین در یک بازه زمانی 5ساله بوده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته راستی‌آزمایی توزیع یارانه معیشتی در مجلس گفت: طرح گرانی قیمت بنزین، آن‌هم یک‌‌شبه، براثر بی‌تدبیری و سوء مدیریت مسئولان اجرا شد و سبب دوچندان شدن فشارها بر زندگی مردم شد.

ذوالنوری عنوان کرد: بنا به فرموده امام راحل، تمامی مشکلات کشور از مجلس است زیرا اگر قانونی علیه مردم به‌تصویب می‌رسد و یا اگر قانونی در کشور به‌درستی اجرا نمی‌شود در هر دو صورت، مقصر مجلس است.

وی تصریح کرد: نباید در حل مشکلات به فرافکنی دست بزنیم زیرا حل نشدن مشکلات کشور، از ناکارآمدی نظام و انقلاب نبوده بلکه به بی‌مسئولیتی و بی‌تدبیری برمی‌گردد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها