شیخ زکزاکی: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس روحیه مقاومت را تقویت می‌کند

دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیانیه‌ای شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را موجب تقویت روحیه مقاومت و مبارزان این راه دانست.

شیخ زکزاکی: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس روحیه مقاومت را تقویت می‌کند

دفتر شیخ زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه در صفحه توئیتر خود بیانیه ایشان پس از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را منتشر کرد و نوشت این شهادت‌ها روحیه مقاومت و مبارزان این راه را تقویت می‌کند.

در این پیام‌ آمده است: بنام خداوند بخشنده مهربان، مستکبرترین کشور روی زمین یکبار دیگر با ترور مجاهد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد حاج ابومهدی المهندس، یک اقدام تحریک‌آمیز و جدی را مرتکب شد. این شهدای والامقام کارشناسان راهبردی بنامی بودند که سال‌ها برای خلاص شدن سوریه و عراق از شر تروریست‌ها تلاش کردند. اگرچه آمریکا باید بخاطر داشته باشد شهادت بی موقع آن‌ها حتی لحظه‌ای روحیه مبارزان مقاومت و تلاش آن‌ها را از خدمت‌گزاری به اسلام دلسرد نمی‌کند در واقع این شهادت تنها انگیزه‌ای برای این مجاهدان است و آن‌ها را برای مقاومت بیشتر جسورتر می‌کند. ما از صمیم قلب به بقیه الله اعظم (عج) (امام مهدی عج)، امام خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، مراجع و مسلمانان سراسر جهان به ویژه خانواده این شهدای شجاع تسلیت می‌گوییم. ما همچنین به آن‌ها بخاطر رسیدن به درجه شهادت تبریک می‌گوییم. خداوند روح آن‌ها را با شهدا محشور کند و اجر آن‌ها را مضاعف کند.

دفتر سید ابراهیم زکزاکی
۳ ژانویه ۲۰۲۰

در پی حمله بامداد دیروز جمعه آمریکا به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند تن دیگر از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

حمله ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به الحشد الشعبی و شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، از سوی کشورها، گروه‌ها، مقامات، شخصیت‌ها و رسانه‌های جهان محکوم شده است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها