پروجا به دنبال حفظ ستاره ها

باشگاه پروجا به دنبال تمدید قرارداد ستاره‌های خود در فصل نقل‌ و انتقالات است.

پروجا به دنبال حفظ ستاره ها

سیریکی، معاون باشگاه پروجای ایتالیا از معدود مدیرانی است که به صراحت درمورد برنامه‌های تیمش در فصل نقل و انتقالات صحبت می‌کند. او در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که به دنبال تمدید قرارداد تمام بازیکنان تیمش است.

وی گفت: اینکه بازیکنان ما مورد توجه سایر باشگاه‌ها قرار گرفته‌اند، درست است. برای مثال ترنتینو و ورونا خواهان جذب آتاناسویچ هستند، اما هدف اول ما این است که قرارداد بازیکنان خود را تمدید کنیم. از شرایط بازیکنان خود رضایت داریم و برای تعیین تکلیف آنها باید کمی صبور باشید. فکر می‌کنم در یک هفته آینده همه چیز مشخص شود.

سیریکی از بازیکنانی که اخیراً پیشنهاداتی دریافت کرده‌اند، یاد کرد و ادامه داد: یکی از باشگاه‌های برزیلی به دنبال جذب دچکو، پاسور آرژانتینی ما است، اما او به احتمال 95 درصد در پروجا باقی خواهد ماند. همچنین ما از پودراشکانین می‌خواهیم که بماند. درخصوص ویلفردو لئون هم به دنبال تمدید 2 ساله قرارداد وی هستیم. همچنین ما قرارداد جدیدی هم با کولاچی امضا خواهیم کرد.

قرارداد لئون در انتهای فصل جاری تمام می‌شود و زنیت سن پترزبورگ پیشنهاد استثنایی 2 میلیون دلار را برای این بازیکن ارائه کرده است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها