اتفاق عجیب در پرسپولیس

کالدرون رفتنی شد!

در شرایطی که البته قابل پیش بینی بود، هیات مدیره پرسپولیس به دنبال جایگزین برای کالدرون است.

کالدرون رفتنی شد!

بعد از رفتن برانکو، کمتر کسی فکر می کرد پرسپولیس بتواند بعد از 3 سال پر از جام، با جایگزین مرد کروات هم به موفقیت دست یابد، اما مرد آرژانتینی توانست علاوه بر قهرمانی نیم فصل، در جام حذفی هم تیمش را به جمع 4 تیم برتر ایران برساند تا شروعی رویایی در تهران داشته باشد.

با وجود موفقیت پرسپولیس مشخص نیست چرا هیات مدیره این باشگاه دل خوشی از کالدرون ندارند و می خواهند به شکلی او را از پرسپولیس دور کنند. رفتارهای عجیب با او فقط مربوط به عدم پرداخت مطالبات و اجرای نه چندان منظم مفاد قرارداد میان کالدرون و پرسپولیس نبود و کار به جایی رسید که حتی این مربی، هنگام ترک ایران برای تعطیلات کریسمس و سال جدید میلادی، در پستی اینستاگرامی از عدم توجه باشگاه به او و دستیارانش گلایه کرد.

در نهایت حالا اعضای هیات مدیره پرسپولیس روی جدایی او تمرکز کرده اند و رییس هیات مدیره پرسپولیس در مصاحبه ای عجیب اعلام کرده، قولی به هواداران مبنی بر بازگشت کالدرون نمی دهد!

به نظر می رسد اتفاقاتی که برای استراماچونی در استقلال رخ داده خط به خط برای سرخپوشان در حال اجرایی شدن است و در نهایت او از پرسپولیس به زودی جدا می شود. سوال این است که چرا باید مربی موفق را به این راحتی، باشگاه پرطرفدار پرسپولیس از دست بدهد؟

نکته جالب اینکه برخی از اعضای هیات مدیره سعی دارند با انتشار اخبار نه چندان دقیق و جهت دهی شده، افکار عمومی را نسبت به کالدرون ملتهب کنند. بحث‌هایی که این روزها در برخی رسانه ها مطرح شده، تکه های پازلی ست که از طرف اعضای هیات مدیره قرمزپوشان ترسیم شده و یکی یکی در جای مطلوب خود به زعم مدیران پرسپولیس، قرار می گیرد.

مدیران پرسپولیس به تازگی مدعی شدند با پاتوسی و آنتونی استوکس تمام کرده بودند اما مخالفت کالدرون باعث شد این دو بازیکن خارجی از دست پرسپولیس بپرند! ماجرایی که بیشتر به جوک شبیه است. حتی برخی پا را فراتر گذاشته اند و در کانال های تلگرامی، از دلال های اطراف کالدرون گفته اند! در صورتی که آنچه واضح و مشخص است، اینکه عملکرد استثنایی کالدرون در تیمی اشباع از قهرمانی نشان می دهد که او کارش را به خوبی بلد است و انگیزه را علاوه بر تاکتیک به بازیکنانش دیکته کرده است.

رفتار دوگانه و عجیب مدیریت باشگاه در اختلاف میان کالدرون و پیروانی نیز از جمله دیگر آیتم هایی ست که به نظر می‌رسد، مدیران پرسپولیس به دنبال حذف کالدرون با استفاده از اهرم بی توجهی و دخالت در کار او هستند.

باید منتظر آینده پرسپولیس و کالدرون باشیم، آینده ای که بعید نیست با جایگزینی علی دایی صورت گیرد. هرچند دایی قویا حضور در پرسپولیس را تکذیب کرده و گفته نمی خواهد در جایی قرار گیرد که هواداران راضی نیستند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها