اینتر در آستانه جذب ستاره دانمارکی تاتنهام

اینتر فاصله چندانی با جذب کریستین اریکسن، هافبک بازیساز تاتنهام ندارد.  

اینتر در آستانه جذب ستاره دانمارکی تاتنهام

اینتر به شدت به دنبال تقویت خط میانی خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی است و منابع دانمارکی خبر از توافق اینتر با تاتنهام برای انتقال کریستین اریکسن، هافبک 28 ساله این تیم به سن سیرو با مبلغی بین 20 تا 23 میلیون یورو در روزهای آتی داده اند.

قرارداد کریستین اریکسن با باشگاه تاتنهام در تابستان پیش رو به پایان می رسد و با توجه به عدم توافق طرفین برای تمدید، تاتنهام ترجیح می دهد این هافبک دانمارکی را در همین ماه ژانویه به فروش برساند تا از انتقال او کسب درآمد کرده و از جدایی رایگان او در تابستان جلوگیری کند. اخبار حاکی از آن است بر خلاف شایعات، تاتنهام خواهان 30 میلیون یورو برای فروش کریستین اریکسن نیست و حاضر شده با رقمی کمتر نیز او را واگذار کند.

اینتر ابتدا در تلاش برای خرید دژان کولوسفسکی، هافبک جوان پارما بود که یوونتوس زودتر موفق به توافق و عقد قرارداد با او شد و حالا کریستین اریکسن تبدیل به هدف اول نراتزوری در بازار زمستانی شده است. به جز اینتر، تیم هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید نیز خواهان انتقال اریکسن بودند، اما به نظر می رسد اینتر زودتر از سایر رقبا عمل کرده و از بالاترین شانس برای خرید هافبک خلاق دانمارکی برخوردار است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها