گل قیچی برگردان جهانبخش در آمار و ارقام هفته فیفا

سایت فیفا در گزارش آمار و ارقام هفتگی اش به گل قیچی برگردان بازیکن ایرانی برایتون اشاره کرد.

گل قیچی برگردان جهانبخش در آمار و ارقام هفته فیفا

سایت فیفا طبق روال به آمار و رکورد های هفته جاری پرداخت که در این میان به گل فوق العاده علیرضا جهانبخش در دیدار برابر چلسی نیز اشاره کرد که باعث شد برایتون یک امتیاز از این بازی به دست آورد.

۱۰ بازی گذشت تا برایتون در لیگ برتر انگلیس یک امتیاز برابر چلسی کسب کند. جهانبخش با یک ضربه قیچی برگردان فوق العاده در محوطه جریمه توانست دروازه چلسی را باز کند و باعث شود بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

۷۷ دقیقه میانگین گلزنی بافتیمبی گومیس از اوایل اکتبر است که در ۱۳ دیدار توانست یازده گل به ثمر برساند. بازیکن ۳۴ ساله الهلال در پیروزی هفت بر صفر تیمش مقابل نادی العداله هت تریک کرد. این پیروزی پر گل ترین برد یک قرن اخیر لیگ عربستان بود.

۵۴ سال ویسل کوبه منتظر ماند تا نخستین عنوان معتبر خود را به دست آورد. توماس فرمایلن، آندرس اینیستا و لوکاس پودولسکی کمک کردند تا شکست کاشمیا انتلرز را در فینال جام حذفی ژاپن رقم بزنند. این در حالی بود که داوید ویا آخرین بازی دوران حرفه ای اش را تجربه کرد.

۳۵ میلیون یورو رقمی بود که یوونتوس به آتالانتا پرداخت کرد تا دیان کولوسوزکی را جذب کند. این بازیکن پس از متیاس دی لیخت دومین بازیکن جوان گرانقیمت سری آ ایتالیا لقب گرفت.

۱۴ گل را دنی اینگز در ۱۵ بازی اخیرش برای ساتهمپتون به ثمر رساند. بازیکن ۲۷ ساله در چهار فصل پیش تنها ۱۲ بار گلزنی کرده بود.

۱۲ ثانیه پس از این که آلیسون توپ را پرتاب کرد گذشت تا سادیو مانه در دیدار برابر شفیلد یونایتد گلزنی کند و نتیجه ۲ بر صفر به نفع لیورپول شود.

۹ سال از آخرین پیروزی رنجرز در خانه سلتیک می گذشت و این تیم توانست تاریخ‌سازی کند. آخرین پیروزی این تیم در سلتیک پارک به اکتبر ۲۰۱۰ بر می گشت که ۳ بر یک میزبانش را شکست داد. از آن پس رنجرز هشت شکست و دو تساوی را تجربه کرد.

۶ فصل پیاپی است که تیم استرانجست لیگ بولیوی را با نایب قهرمانی به پایان می رساند. ویلسترمن که در ۱۷ بازی آخر خود شکستی را تجربه نکرد جام قهرمانی را بالای سر برد.

۲ ضربه پنالتی در هشت روز مونتری را به نخستین قهرمانی اش در لیگ مکزیک رساند. این تیم که به تازگی عنوان سومی را در جام جهانی باشگاه ها به دست آورده بود توانست در دیدار برگشت برابر آمه‌ریکا در ضربات پنالتی پیروز شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مونتری در دیدار رفت ۲ بر یک پیروز شد اما بازی برگشت را با نتیجه مشابه واگذار کرد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها