فیلم توضیحات آزاده نامداری در مورد عکس بدون حجابش / همه محرم بودند


2 مرداد 1396 - 16:47
filemanager/1/farhangi/azade%20namdari

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 مرداد 1396 - 16:47

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
لال 1 0 پاسخ 1396/5/16 -00:45

بیچاره چون آدم معروفی بوده این اتفاق افتاده وگرنه ملت داخل ایران از این بیشتر کثافت کاری دارن روح کسی هم‌با خبر نیس

ایرانی 1 0 پاسخ 1396/5/14 -11:59

خانم نامداری ملت چی فرض کردی ؟ .. عذرت بدتر از گناهته پارک عمومی سوئیس ، افراد بیگانه و شیشه مشروب محرم تو بودن ؟! روسریت یه لحظه افتاد !! ؟ خودتی... انسان باید شرف داشته باشه ، بی حجابی ایرادی نداره تو رو تو قبر خودت میزارن اما اینکه داخل و بیرونت خلاف هم هست اینکه ظاهر سازی می کنی اینکه ریاکاری میکنی ، عیبه از این به بعد تو تلوزیون نگو افتخار میکنم چادری هستم

رامین 2 0 پاسخ 1396/5/8 -02:51

ملت هم که ببعی لامصب یه پارک همه محارم ایشون بودن!!!! جلل خالق

جواد 9 0 پاسخ 1396/5/3 -01:14

اون شیشه های مشروب چیه خانوم اونا هم محرمن. خودتی عزیز کی مجبورت کرده حجاب بگیری که حالا اینجوری گند بزنی به هرچی حجاب و باحجابه

صبا 8 0 پاسخ 1396/5/2 -18:27

فریب...

زهره 7 2 پاسخ 1396/5/2 -17:48

واقعا که تحت تاثير قرارگرفتم و بغض کردم به خاطر ایشون آخی طفلکی بالباس راحتی رفته پیکنیک وهمه خواهربرادراش بودن عزیز خوب چه اشکالی داره آخه .ایشون بچه ده ماهه دارن زشته حرف درمیارین بزارین لااقل یک سالش بشه بعد ....!!!!

امیر 8 0 پاسخ 1396/5/2 -17:46

سلام نمیدانم خبر فوری منتشر شده کند یا نه، ولی خانم نامداری اگر هم بپذیریم که کسی یواشکی عکس گرفته، پس اون نوشیدنی که دستتان است و زل زدید به دوربین را چی می گید، انشاءالله آبجو نیست