واکنش پهلوان‌زاده به حضور شطرنج‌باز ایرانی بدون حجاب در مسابقات جهانی

رقابت‌های شطرنج سریع و برق‌آسای قهرمانی جهان به میزبانی کشور روسیه برگزار شد. میترا حجازی پور در این مسابقات زیر پرچم ایران حضور داشت و البته بدون حجاب نیز شرکت کرد.

واکنش پهلوان‌زاده به حضور شطرنج‌باز ایرانی بدون حجاب در مسابقات جهانی

مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج در این باره گفت: ما برای حجازی پور معرفی‌نامه کشور ایران را صادر نکرده بودیم و او به صورت آزاد در این مسابقات شرکت کرد. حجازی پور مدت هاست که در مسابقات داخلی ایران شرکت نمی‌کند.

وی افزود: معرفی‌نامه ایران برای این مسابقات فقط برای آتوسا پورکاشیان و سارا خادم الشریعه به "فیده" ارسال شد و فقط همین دو نفر نمایندگان کشورمان بودند.

پهلوانزاده عنوان کرد: ما زمانی که متوجه بدون حجاب بودن حجازی پور شدیم، به سرعت اعتراض خود را به فدراسیون جهانی شطرنج اعلام کردیم، اما به دلیل تعطیلات کریسمس، ترتیب اثر داده نشد و به همین دلیل هم این شطرنج‌باز با پرچم ایران حضور داشت.

وی در پایان گفت: حجازی‌پور دیگر در تیم ملی ایران جایی نخواهد داشت.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • نادر
    0

    به امید روزی که شما با این تفکر منجمدتان جایی در ایران نداشته باشید. تفکر مزخرفی که فقط باعث فرار ایرانی‌ها از کشور می‌شود.

  • tiamat
    0

    برای سیاستهای پوچ و بی ارزش مملکتمون در قبال نخبگان مردمانش متأسفم...حجاب امری شخصی است که اجبار فقط باعث دوری مردم حجاب میشود و این را میتوان در جامعه دید و اکثریت با اجباری نبودن حجاب موافقت دارند و نمیدانم مسئولین بر این مسئله تا کی پافشاری میکنن و مثل بقیه سیاستهای اشتباهشان به این رویه ادامه میدهند.درود به این شطرنجباز آزاده وطنم که چه با حجاب چه بی حجاب قلبش ایرانی و برای ایران تپیده که با پرچم کشورمان مسابقه داده است.

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      شما خواهشن نظر ندید لطفأ

  • ایرانی
    0

    مگه برهنگان بی دین به جز پورنوی زشت و نابودی خانواده و اخلاق و قانونی کردن ازدواج با حیوانات چه گلی به سر دنیا زده اند؟!.....قانون حجاب مثل قوانین اجباری رانندگی حقی عمومی است که از سونامی پورنو و استهجان شما و جامعه را حفظ میکند.

  • حمیدرضا نظام
    0

    واقعا براتون متاسفم که حتی از قرون وسطی هم عقب تر فکر می کنید و حجاب رو اشتباه معنی کردید

  • حقیقت
    0

    زورگویی تا کی!؟ حجاب نخاییم باید بمیریم یا زندانی شیم؟! حتی درقرآن به صراحت گفته شده اجباری وجود نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها