تقدیر از سوابق سرپرست وزارت کشاورزی در عصر پهلوی دوم/ افزایش میانگین سنی کابینه در صورت معرفی وزیر ۷۶ ساله

روز گذشته، جامعه نظام مهندسی و منابع طبیعی، بیانیه ای در حمایت از عباس کشاورز، سرپرست ۷۶ ساله وزارت کشاورزی منتشر شد که از روحانی می خواست وی را به عنوان وزیر کشاورزی معرفی کند.

تقدیر از سوابق سرپرست وزارت کشاورزی در عصر پهلوی دوم/ افزایش میانگین سنی کابینه در صورت معرفی وزیر ۷۶ ساله

کشاورز در صورت معرفی به عنوان وزیر کشاورزی و اخذ رای اعتمادنمایندگان مجلس، مسن ترین عضو کابینه های مختلف در تاریخ جمهوری اسلامی بوده و میانگین سنی کابینه دوازدهم را از ۵۹ به ۶۲ سال افزایش خواهد دهد.
در بیانیه نظام مهندسی و منابع طبیعی که امضاهای آن بر اساس سند ذیل، توسط یکی از عوامل نزدیک به کشاورز اسکن شده و اغلب اعضای استانی از نام و امضایشان پای این بیانیه بی خبر بوده اند، در این بیانیه، در تحلیلی عجیب، دوران پهلوی دوم آغاز تحول کشاورزی در ایران و حضور عباس کشاورز در وزارت کشاورزی آن دوران پررنگ توصیف شده است. در این بیانیه همچنین در حالی خدمات عباس کشاورز در دهه ۵۰ شمسی و در تاسیس شرکت های سهامی زراعی، دلیل قابلیت کشاورز برای تصدی وزارت کشاورزی عنوان گردیده که شرکت های سهامی کشاورزی با ماموریت مستقیم ساواک ایجاد شد و اغلب مدیران آن به دانشکده کشاورزی اورشلیم اعزام شده بودند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • eghbal payfeshorde
    0

    با توجه به اینکه در دوران وزارت آقای حجتی بزرگترین خیانت و ظلم ممکن به بخش کشاورزی شد و اینکه دولت محترم گزینه‌هایی را برای وزارت معرفی کرده و میکند که بیشتر جناحی هستند تا تخصصی از این خبر گذاری محترم تقاضا مندیم در صورت امکان حرف حضرت امام که ملاک حال فعلی افراد است رو مد نظر قرار بدن و در مورد آقای کشاورز که کم و بیش سابقه روشنی در بخش کشاورزی دارن اقدام به سیاه نمایی ننمائید

  • ارسلان دولتخواه
    0

    اشکالی ندارد از تخصصش استفاده کنند

  • طلاوری رامهرمزی
    0

    سلام

  • علی
    0

    ای کاش از خدمات این مرد دوران شاه استفاده میشد تا ببینند توانایی وزرای ان موقع چقدر بوده . این مرد اعلام امادگی کرده برای بکار بردن تجاربی که داشته . فکر کنم کسی که توی تسخیر سفارت امریکا در تهران نقش نداشته ولو پرفسور هم که باشه مسوولیتی بهش نمی دن . چون باید همه هم کیش خودشان باشد پیشرفت مملکت کشک .

  • مهدی عرب
    0

    بازنشسته ازکارافتاده...عباس کشاورز

  • زحمتکش
    0

    وقتی ازحجتی که مهندس راه وساختمان( عمران) بود بعنوان وزیر کشاورزی استفاده شد و متاسفانه مجلس هم با رایزنی رای اعتماد داد.چرا نبایدکار را به یک تحصیلکرده وبا سابقه کشاورزی نداد .

  • سارا
    0

    چه اشکالی دارد؟چرا می گوییدتحلیل عجیب؟خوب زمان شاه خدمت کرده....جوانگرایی معنایش نادیده گرفتن تجربه نیست.اگر مشکل جدی جسمی ندارندمیتوانند مسئولیت رابپذیرند.درصمن انچه بدهست فکر واندیشه پیروقدیمی هست وگرنه سن تنها یک عدد هست.

  • حسین
    0

    بعد از ادغام جهاد سازندگی و کشاورزی تمام وزیر ها از جهاد سازندگی بودن حالا چه اشکالی داره یک بار هم به مخصصان کشاورزی اعتماد کنن و به اونها میدان بدن

  • علی
    0

    تازه بعد از ۴۱ سال فهمیدن تخصص بهتر از تعهد است ایران کشوری که آرزوی آینده را در گذشته داشته خیلی جالب است

  • چنار کاشمر
    0

    تاریخ تکرار میشود!! گذز از سیکل تناوبی شیخ و ورود به نیم سیکل شاه با دورهء تناوبی 40ساله!

  • عبدالله
    0

    شرکتهای سهامی زراعی از نظر فنی از بهره ور آرین اشکال نظام بهره برداری است و یکی از راههای مهم پیشرفت کشاورزی کشور هم حرکت به سمت توسعه و احیای این نظام است . آقای کشاورز هم در صورت انتخاب نسبت به وزرای قبلی به نظر شایسته آرین خواهد بود. کاش نگارندگان مقاله به اندازه درصدی از حب و بغضشان ،، سواد و مطالعه هم داشتند.

  • سیف الله معطوفی
    0

    سلام کار را باید به کاردان سپرد نیاز به آزمون وخطا هم نیست. اگرچه در این کشور همه ابزارهای تصمیم گیری در دست مدیر توانمند نیست زیرا با منافع بعضی ها همخوانی نداشته دوستشان کوتاه خواهد شد مانند قیمت گذاری مردم وخاکستر کردن کشاورزان کشور واستوار واردات وعوامل سودجو وفرصت طلب ما باید ثروت ملی را با بداندیش برباد بدیم. امید است یک تصمیم درست یکبار گرفته شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها