نائب رییس فعلی خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرفوری:

فضای مجازی و مناظره‌ها بهترین روش برای تبلیغات انتخاباتی است

نائب رییس فعلی خانه احزاب ایران گفت: برای کنترل هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی باید قانون اصلاح شود.

فضای مجازی و مناظره‌ها بهترین روش برای تبلیغات انتخاباتی است

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبر فوری در خصوص نحوه تبلیغات در بازه زمانی انتخابات با تاکید بر این که شیوه تبلیغات انتخابات با سال‌های قبل بسیار متفاوت است، اظهار داشت: هزینه‌های کلانی که در بحث انتخابات برای مجلس صرف می شود باید مشخص و از رانت‌خواری‌ها جلوگیری شود.
حشمتیان با تاکید بر اینکه فسادهایی که در تبلیغات مکرر دیده می‌شود از چشم مردم دور نیست، ادامه داد: در گذشته بیلبورد و پلاکارد برای تبلیغات انتخابات بهترین نوع بود اما هم اکنون مناظره‌ها و فضای مجازی از جاذبیت بالاتری بین مردم برخوردار است.
وی با اشاره به مزیت بالای فضای مجازی و حجم بالای مخاطبان در این فضا گفت: در وهله اول معتقدیم قانون باید در رابطه با هزینه‌های ناهمگون انتخابات اصلاح شود.
نائب رییس فعلی خانه احزاب ایران ضمن اشاره به نقش مهم صداوسیما در کنار فضای مجازی بیان کرد: صدا و سیما نیز باید در کنار دیگر فعالیت‌های تبلیغاتی خود در عرصه تبلیغات انتخاباتی فعالیت کند.
وی یادآور شد: بهترین روش برای تبلیغات کم‌هزینه کانالها و گروه های خبری موجود در فضای مجازی هستند.
حشمتیان افزود: نامزدهای انتخاباتی می توانند با معرفی خود در فضای مجازی روش‌های مفید و موثر تبلیغات را استفاده کنند تا از اتلاف هزینه و هدر رفت کاغذ جلوگیری شود.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    هموطن گرامي؛ ثبت اعتراض به عدم دريافت بسته حمايت معيشتي نيازمند اجازه دسترسي دولت به اطلاعات مالي و بانکي شما است. جهت ارائه اجازه دسترسي، 48 ساعت پس از دريافت اين پيامک، سرپرست خانوار يارانه بگير با کد رهگيري 31951613 به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نمايدی بده

  • کاربر ناشناس
    0

    چرانمایندها قبل ازاتخابات سوگند یادمیکنندوبد کهرفتندبه مجلس دیگه ازقران وقولی که بهمردم شهید داده فراموش میکنندمر دم دیگه به ستوهامدهاند پس فکررای مردمی نباشیدفقط حقمانرا پایمال میکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها