علت فوت زن گناوه‌ای در دست بررسی است

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: علت فوت یک زن در این بیمارستان که شایعه شده بر اثر مصرف کیک آلوده به قرص بوده‌، هنوز مشخص نیست و این موضوع هم‌اکنون در دست بررسی است.

علت فوت زن گناوه‌ای در دست بررسی است

دکتر علی دریانورد رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: دلیل فوت این زن پس از انجام مراحل پزشکی قانونی و ارایه نتایج حاصل از نمونه‌های ارسال شده به مرکز استان بوشهر مشخص و سپس اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با تاکید براینکه تا زمان اعلام نتایج فرایند مراحل پزشکی قانونی نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد ادامه داد: این زن با حدود ۳۵ سال سن روز گذشته به این بیمارستان مراجعه و اظهارداشت حالم خوب نیست که بلافاصله ۲ پزشک بر سر بالین آن حاضر و شروع به معاینه برای تشخیص بیماری کردند.

وی گفت: درحین معاینه بیمار دچار افت فشار خون شد که بلافاصله تیم احیا و متخصص بیهوشی بر سر بالین آن حاضر و برای زنده نگه داشتن آن تلاش کردند اما پس از ۴۵ دقیقه احیا، علایم حیاتی خود را از دست داد و فوت شد.

رئیس بیمارستان امیراامومنین (ع) گناوه بیان کرد: نمونه خون و ادرار این زن متوفی برای آزمایش به استان بوشهر ارسال و جسدش نیز کالبدشکافی خواهدشد و تا زمانی که نتایج آن اعلام نشده نمی‌توان اظهارنظر کرد.

از روز سه شنبه مطالبی در فضای مجازی انتشار یافته که علت فوت این زن استفاده از کیک آلوده به قرص بوده و یک فایل صوتی نیز توسط بستگانش بر تایید آن در این زمینه پخش شده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    درباره کیک آلوده در گناوه من یکی از بستگان اون مرحوم هستم اون مرحوم بر اثر کیک آلوده و ضعف در رسیدگی پزشکی بوده و پزشک قانونی تایید کرد از کیک بوده ولی آگاهی اجازه نداده پخش بشه میگه امنیت شهر بهم میریزه در صورتی که به غیر کیک آلوده تو شهر چندیدن نفر بر اثر کیک آبمیوه برنج خرما و شکر آلوده تا حد مرگ رفتن ولی امنیت استان تاکید کردن نذارن کسی متوجه بشه برای سلامتی خودتون و مردم و خانواده اتون اگه دوس داشتی اطلاع رسانی کنید کمی تحقیق کنید متوجه خیلی از حقیقت ها میشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها