نماینده جریان صدر عراق ادعا کرد:

هدف از اعتراضات مقابل سفارت آمریکا، پایان دادن به تظاهرات اصلاح‌طلبانه مردمی است

نماینده جریان صدر عراق ادعا کرد، شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند هدف از اعتراضات در مقابل سفارت آمریکا در بغداد پایان دادن به تظاهرات اصلاح‌طلبانه مردمی است.

هدف از اعتراضات مقابل سفارت آمریکا، پایان دادن به تظاهرات اصلاح‌طلبانه مردمی است

صالح محمد العراقی، چهره نزدیک به مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای که آن را در صفحه خود در فیس‌بوک منتشر کرد، اعلام کرد: از همان روز اول، هنگامی که خواستند حرمت حرم نجف اشرف را بشکنند علیه اشغالگران تظاهرات کردیم و هر ساله علیه آن تظاهرات کرده‌ و خواستار عدم امضای توافق‌نامه با آنها شده‌ایم، خواستیم سفارت‌خانه شیطان بزرگ بسته شود. در ملأ عام آنها را به باد استهزا می‌گیرند و در باطن برای آنها میانجی‌گری می‌کنند.

وی مدعی شد: امروز عراق صحنه تظاهرات و صحنه به آتش کشیدن سفارت‌خانه‌ها و نهادهای دیپلماتیک شده است، گویی تنها این کشور است که سفارت‌خانه‌ها و نهادها را در خود دارد. فراموش نکنید که همه سیاست‌مداران نه تنها مخفیانه بلکه در ملأ عام با همه وابستگان به اشغالگر نشست و برخاست داشته‌اند ... جز (رهبر ما صدر). امروز خشم خود را به سفارت‌خانه بردند... شما کجا هستید؟!

العراقی ابراز عقیده کرد: هدف از اعتراضات در مقابل سفارت آمریکا در بغداد پایان دادن به تظاهرات اصلاح‌طلبانه مردمی است.

وی ادامه داد: لذا از انقلابی‌ها می‌خواهم به تظاهرات مسالمت‌آمیز خود ادامه و با آنها درگیر نشوند اگر منطقه الخضرا (سبز) را به روی آنها باز و به روی خود بسته دیدید، ناراحت نشوند. شما امروز روی دیوارهای آن هستید و فردا مردم داخل آن خواهند بود.

العراقی در پایان خطاب به معترضان عراقی گفت: منظور انتخابات زودهنگام است که خردمندان و عقلا خواستار آن هستند و از طریق قانون منصفانه انتخابات که مقدمه‌ای برای پایان دادن به فساد و حزب‌گرایی خواهد بود با اطمینان برای مبارزه با فساد از طریق انتخابات وارد شوید که فساد آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عابر پیاده
    0

    آقای مقتدا صدر!!! از کی تا بحال همگام و هم فکر با سران جنایت پیشه ی آمریکای دشمن حقوق حقه مردم مظلوم عراق شده اید؟؟؟!!! خدا نکند این همگامی و هم فکری با آمریکای جنایت پیشه روی حقیقی شما باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها