لیگ قهرمانان منتظر اینیستا

برتری در فینال جام امپراطوری می تواند ویسل کوبه و ستاره هایش را برای اولین بار مسافر لیگ قهرمانان آسیا کند.

لیگ قهرمانان منتظر اینیستا

فردا فینال جام امپراطوری ژاپن میان دو باشگاه بزرگ این کشور برگزار می شود تا تکلیف دومین نماینده سامورایی که به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی ACL2020 می شود، روشن شود. این بازی میان ویسل کوبه و کاشیما آنتلرز برگزار خواهد شد تا اوج حساسیت و هیجان طرفداران دو تیم را در بربگیرد چون برتری در این فینال پاداشی همچون صعود مستقیم به آسیا در پی خواهد داشت.

کاشیما آنتلرز قهرمان دو فصل گذشته آسیا که با برتری مقابل پرسپولیس ایران جشن قهرمانی خود را بر پا کرد، با وجود ایستادن در جایگاه سوم این فصل جی لیگ تا الان به عنوان یکی از سهمیه های پلی آفی این شانس را دارد تا بار دیگر طعم حضور در رقابت های آسیایی را بچشد اما آنها که دوست ندارند عبور از مسیر سخت پلی آف را تجربه کنند چشم به قهرمانی در جام امپراطوری و صعود مستقیم دوختند.

اما رقیب آنها ویسل کوبه نام دارد، باشگاهی که توسط راکوتن اداره می شود و طی یکی دو سال گذشته با سرمایه گذاری گسترده زمینه حضور ستاره های سابق بارسلونا از جمله آندرس اینیستا در سرزمین سامورایی ها را فراهم کرده است، فردا این شانس را دارد تا اولین حضور در ACL را تجربه کند، موفقیتی که برای مالکان و طرفداران این باشگاه رویایی بزرگ محسوب می شود.


توئیتر لیگ قهرمانان آسیا با انتشار توئیتی به استقبال فینال جام امپراطوری ژاپن رفته و نوشته فرش قرمز لیگ قهرمانان برای استقبال از ستاره ای بزرگ از لاماسیا پهن شده است تا با حضور بازیکنی همچون اینیستا کیفیت این تورنمنت بالاتر هم برود.


مسلما برتری ویسل کوبه آن هم مقابل قاتل پرسپولیس در فینال آسیا می تواند جذابیت های این فصل لیگ قهرمانان در شرق قاره کهن را بالاتر ببرد و مانع جدایی اینیستا از تیم ششم جی لیگ در پنجره زمستانی شود به خصوص که آمریکایی ها سخت در تلاش برای شکار این بازیکن و انتقال او به MLS هستند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها