موسوی: نباید تجربه تلخ ۸ سال قبل والیبال تکرار شود

لژیونر والیبال ایران بعد از نیم فصل حضور در پلاس‌لیگای لهستان گفت: زمانش رسیده بود حداقل برای یکی، ۲ سال خارج از ایران و در یک لیگ سطح بالا بازی کنم.

موسوی: نباید تجربه تلخ ۸ سال قبل والیبال تکرار شود

سیدمحمد موسوی در کنار سعید معروف یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌ شده ‌‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال به شمار می رود که در ۳۲ سالگی تصمیم گرفت برای اولین بار لژیونر شود و چند ماهی است در پلاس‌لیگای لهستان بازی می‌کند. در حالی که دیروز میلاد عبادی‌پور، موسوی را بهترین مدافع جهان دانسته بود، در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال دقایقی با یکی از با ثبات ترین بازیکنان تیم ملی در یک دهه اخیر هم کلام شدیم.

موسوی که خودش را در کنار سایر بازیکنان برای حضور در رقابت‌های سرنوشت‌ساز انتخابی المپیک آماده می‌کند، معتقد است در این رقابت ها ممکن است هر گونه اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد و شاگردان کولاکوویچ کاملا باید خودشان را آماده این اتفاقات کنند.

غفور و قائمی بد موقع مصدوم شدند

خدا را شکر بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند و مدت زیادی است که تمرینات خود را آغاز کردند. من و چند بازیکن دیگر که خارج از ایران بازی می‌کردیم، هم چند روزی است به تمرینات اضافه شدیم و سعی می کنیم هماهنگی بین ما هر روز بیشتر شود. متاسفانه ۲ بازیکن مصدوم خیلی بزرگ داریم که متاسفانه در موقعیت بدی آن ها از دست دادیم. امیدوارم فرهاد قائمی و امیر غفور هر چه زودتر سلامتی خودشان را به دست بیاورند.

نمی‌توانید بگویید کدام تیم به المپیک می‌رود

بازیکنانی که در اردوی تیم ملی هستند، همگی آمادگی بالایی دارند. تمام تلاش ما برای این است که از آخرین شانسی که برای حضور در المپیک داریم، استفاده کنیم تا برای دومین بار والیبال ایران راهی المپیک شود. بازی‌های انتخابی المپیک همیشه شرایط خاصی داشته و همواره شاهد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در این مسابقات هستیم. شما به هیچ وجه نمی‌توانید از قبل بگویید کدام تیم به المپیک می‌رود. هیچ تیمی چیزی برای از دست دادن ندارد و همه برای کسب بهترین نتیجه می‌آیند.

8سال قبل تجربه تلخی برابر استرالیا داشتیم

سال ۲۰۱۲ یک تجربه تلخ برابر استرالیا داشتیم، اما الان تیم ما هم خیلی باتجربه‌تر شده و هم اینکه با اعتماد به نفس بیشتری وارد مسابقات می شود. تنها هدف ما کسب سهمیه المپیک است و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنیم. امیدوارم تا روز شروع مسابقات اتفاق خاصی نیفتد و بتوانیم با تمام توان وارد مسابقات شویم و بهترین نتیجه را بگیریم.


زمانش رسیده بود که لژیونر شوم

خوشبختانه امسال انتخاب خوبی کردم و شرایط خوبی در لهستان دارم. خیلی زود در ترکیب تیم اولشتین جا افتادم. فکر می‌کنم موقعش رسیده بود که حداقل برای یکی، ۲ سال خارج از ایران و در یک لیگ سطح بالا مثل لهستان بازی کنم. لژیونر شدن در سابقه ورزشی من جایش خالی بود و از اینکه چنین تصمیمی گرفتم، خوشحالم.

هیچ مانعی در لهستان جلوی من وجود ندارد

از روزی که آنجا رفتم،‌ برایم مهم بود که موفق باشم. نمی‌خواستم فقط اسمش این باشد که لژیونر شدم و در لیگ لهستان بازی می‌کنم. خدا را شکر باشگاه اولشتین هم شرایط خوبی برای من مهیا کرده و هیچ مانعی برای کارم وجود ندارد. از نظر نوع زندگی و مسائل دیگر خیلی زود توانستم در لهستان جا بیفتم و عملکرد خوبی هم داشته باشم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها