دریافت پول برای راه اندازی رمز دوم پویا تخلف است / شعب بانکی متخلف را معرفی کنید

مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانند نام شعب بانک‌هایی که برای راه اندازی رمز دوم پوبا پول دریافت می‌کنند را به ما اعلام کنند.

دریافت پول برای راه اندازی رمز دوم پویا تخلف است / شعب بانکی متخلف را معرفی کنید

با توجه به این در روزهای گذشته اخبار مختلفی درباره دریافت مبلغ برای راه اندازی رمز دوم پویا منتشر می شود، باشگاه خبرنگاران جوان در پی بررسی این موضوع از بانک مرکزی بارها این سوال را پرسیده است.

یک مقام مسئول در بانک مرکزی در گفت و گو با خبرنگار ، درباره اخذ مبلغ برای راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف، در برخی از بانک ها بیان کرد: راه اندازی تمام روش های رمز پویا در نظام بانکی طبق قانون رایگان است و هیچ کدام از بانک ها حق دریافت مبلغ برای راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف را ندارند.

وی افزود: همچنین در نظام پیامکی رمز دوم یکبارمصرف نیز مردم متحمل هیچ هزینه نیستند و نظام بانکی وظیفه پرداخت هزینه به اپراتورها را دارند. همچنین اپراتورها نباید فعلا از حساب تلفن همراه افراد رقمی را به عنوان پیامک کسر کنند. بانک هایی که اقدام به دریافت مبلغ برای رمز دوم پویا می کنند متخلف هستند.

نیز برای بهبود شرایط دریافت رمز دوم پویا، از مردم می خواهد تا در صورت مشاهده دریافت پول از مشتریان برای راه اندازی رمز دوم پویا، نام بانک و شعبه آن را به ما اعلام کند تا پیگیر این تخلف باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حوالی
    0

    بانک از بس بهرهای سنگین . سود در سود .شود مرکب و جریمه از مردم و بنگاه‌های اقتصادی و تولید گرفتند همه رو بر شکست کردند اسلام میگه بهره و ربا حرام پس چرا بانکها بهره ای که میگیرند واقعا حرامه ....چرا یکی از مراجع تقلید جلو اینها رو نمیگیره مگه بهره سی یک درصدی که بانک انصار با جریمه میگیره حرام نیست مگه بهرهای که سایر بانک ..بهره هیچده درصدی حرام نیست در صورتیکه اگه کسی پول در بازار با بهره صدی ده بگیره میگن حرامه ....مملکت ما به کجا داره می‌ره

  • فرهاد
    0

    چرا. گرفتن رمز پویا را اجباری میکنید باید اختیاری باشه در ضمن میتوانید برای ان یک سقفی را در نظر بگیرید دائما روی مردم فشار میارید همه که گوشی انتیک ندارن ویا روند این کار را بلد نیستن شما مثل اینکه در اروپا زندگی میکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها