حکم سنگین برای هوادار ناراضی فوتبال!

هوادار تیم نوریچ به علت پرتاب گوشی موبایل به سمت داور بازی این تیم مقابل تاتنهام با محرومیت سه ساله مواجه شد.

حکم سنگین برای هوادار ناراضی فوتبال!

فناوری VAR یکی از حاشیه ساز ترین مسائل در فصل جدید فوتبال اروپا بوده و بسیاری از مربیان، بازیکن ها و هواداران تیم های اروپایی نسبت به آن معترض شده اند. این حواشی اما در انگلیس و لیگ برتر بیش از سایر لیگ های معتبر اروپایی بوده است. همچنین عدم استفاده از مانیتور برای داوران نیز به این انتقاد ها اضافه کرده است.

در همین رابطه و در جریان بازی ابتدای هفته بین دو تیم نوریچ و تاتنهام یک اتفاق عجیب رخ داد و برای بار دیگر VAR حاشیه ساز شد. در جریان این بازی نوریچ توسط تیمو پوکی به گل دست یافت اما بعد از مراجعه به VAR مشخص شد که این گل در وضعیت آفساید به ثمر رسیده است؛ گلی که با یک آفساید بسیار میلی متری مردود اعلام شده بود و همین موضوع نیز عصبانیت شدید هواداران نوریچ را در پی داشت تا جایی که یکی از آن ها گوشی موبایل خود را به سمت داور مسابقه یعنی کوین فرند پرتاب کرد.

بعد از بازی اما پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و فردی که موبایل را به سمت داور مسابقه پرتاب کرده بود را شناسایی و دستگیر کرد. باشگاه نوریچ نیز در این باره دست به کار شد و با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این هوادار خود را به مدت سه فصل از حضور در ورزشگاه ها محروم کرده است. در بیانیه باشگاه در این باره آمده است: " باشگاه در برابر چنین حرکات و رفتارهای تبعیض آمیز و غیر قابل قبولی، بسیار سخت گیر بوده و به هیچ عنوان در برابر این رفتار ها صبر نمی کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها