مدیر مسئول روزنامه کیهان:

۹ دی فرمول از پیش طراحی شده براندازی نظام را پاک کرد / تصویب FATF خودکشی قبل از مرگ است

مدیر مسئول روزنامه کیهان از ۹ دی به عنوان حماسه‌ای یاد کرد که تحت زعامت رهبری و با بصیرت مردم خلق شد و توانست یک فرمول از پیش طراحی شده برای براندازی نظام را پاک کند.

۹ دی فرمول از پیش طراحی شده براندازی نظام را پاک کرد / تصویب FATF خودکشی قبل از مرگ است

حسین شریعتمداری شامگاه گذشته در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام محله امیرکبیر ساوه برگزار شد، اظهار کرد: فتنه داستانی است که باید از آخر مرور شود تا بتوان از آن عبرت گرفت و در مقابل پس لرزه‌های آن مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه همه جریانات معاند نظام در فته ۸۸ شرکت کردند و مستکبران عالم از آن حمایت کردند، گفت: حضور جریانات و گروه‌های متفاوت و ائتلاف آنان با وجود اختلاف نظر، زمینه‌ساز بروز فتنه است، همان گونه که در سال ۸۸ گروه‌هایی به بهانه انتخابات با هدفی مشترک با یکدیگر ائتلاف کردند و فتنه بزرگی شکل داده و به بهانه انتخابات اصل نظام را نشانه گرفتند که اگر حضور پرقدرت رهبری نبود، قطعا در عملیاتی کردن توطئه خود موفق می‌شدند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه‌ داد: ۹ دی نشان داد دشمن با طبل توخالی برای نشانه گیری اصل نظام برنامه ریزی کرده بود که ناکام ماند. فتنه ۸۸ شبیه جنگ احزاب بود چرا که در جنگ احزاب همه دشمنان پیامبر(ص) و اسلام از همه طیف‌ها تصمیم گرفتند اختلافاتی که داشتند را کنار گذاشته و بر یک نقطه اتفاق نظر داشته باشند و همه متحد شدند تا اسلام نوپا را از صحنه خارج کنند.

وی با بیان اینکه بدخواهان نظام با جوسازی تلاش می کنند بگویند که نور انقلاب اسلامی کم فروغ شده است، گفت: چهل سال است که همه سران سلطه به جان انقلاب افتاده اند و از همه توان خود برای انزوای نظام اسلامی استفاده می‌کنند و هر سال که بر عمر با برکت این کشور افزوده می‌شود حجم توطئه‌ها و کینه‌توزی‌ها بیشتر می‌شود.

وی بیان کرد: برخی تصور می‌کنند که وقتی در ایران کودتا شود همه به خیابان می‌ریزند و حتی مراکز نظامی به کمک کودتاگران می‌آیند، در حالی که نیروهای نظامی و انتظامی ما وفادارترین نیروها هستند و سناریوهای دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد.

شریعتمداری نفوذ را یکی از برنامه‌های دشمن بیان کرد و افزود: نفوذ در ساختار، برنامه اصلی دشمن است تا در محاسبات نظام اسلامی دخالت کند و تصمیم سازی‌های انقلاب را دست‌کاری کند. تجربه نشان داده است که چنین نفوذی پنهان نمی‌ماند چون چنین کسانی به دنبال عملی کردن نظرات خود هستند و شناخت این افراد آسان است.

وی نفوذ در ساختار را خطرناک توصیف کرد و افزود: نفوذ در ساختار، یعنی کسانی در ساختار نظام نفوذ می‌کنند تا در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست سازی‌ها موثر باشند. نفوذ اصلی این نوع نفوذ است و باید مراقب این نوع نفوذ باشیم.

شریعتمداری در ادامه، طرح موضوع استعفا یا برکناری رییس قوه مجریه را طرحی در ادامه فرمول شیوه جدید آشوب‌ها و اغتشاشات دانست و افزود: امروز سینه چاکان رییس جمهور از منتقدین جدی او هستند و موضوع استعفای او را مطرح می‌کنند و نظیر چنین وضعیتی را در کشور عراق نیز شاهد هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تصویب FATF گفت: تصویب FATF خودکشی قبل از مرگ است. باید از کسانی که پیگیر تصویب این لایحه هستند خواسته شود که محاسن این طرح را بازگو کنند. ایران همواره قربانی تروریسم بوده است و تصویب این لایحه در ادامه آن خواهد بود.

وی به تعریفی از FATF اشاره کرد و افزود: FATF یعنی تمامی تراکنش‌های مالی و تجاری در اختیار دشمن قرار گیرد، درحالیکه نباید در جنگ اقتصادی اطلاعات خود را در اختیار دشمن قرار داد.

شریعمتداری در پاسخ به پرسشی با موضوع مسکوت ماندن موضوع "روح‌اله زم" در دستگاههای امنیتی و قضائی گفت: اینطور نیست که موضوع روح‌اله زم مسکوت مانده است بلکه او اعترافاتی داشته است و پرونده وی در حال رسیدگی است.

وی در ادامه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خطاب به داوطلبان مجلس گفت: داوطلبان مجلس به جای احساس تکلیف برای کاندیداتوری کاش یکبار هم در صف مدافعین حرم احساس تکلیف کنند.

امام جمعه ساوه نیز گفت: حجم وسیعی از عقده‌ها و کینه‌های بدخواهان نظام اسلامی با بصیرت و حمایت مردمی و با قدرت الهی خنثی شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی خواستار مرور افتخارات ۹ دی برای الگوگیری از آنها در مقابله با توطئه‌های دشمنان شد و افزود: هر فتنه‌ای با تبعیت از ولی فقیه خنثی می‌شود.

وی بیان کرد: هر کس که از مسیر ولایت خارج شود از ریل انقلاب خارج شده است و نزد ملت ایران مشروعیت نخواهد داشت چرا که رمز پیروزی انقلاب و استمرار آن تاسی ملت ایران از ولایت فقیه است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • حسین
    0

    درود بر اقای شریعتمداری که جز حق حرفی ویا صحبتی نکرده وداعم از کشور ومردم دفاع کرده ....9دی مبارک

  • عدالت
    0

    دمت گرم مرد هرچه فرمودین درست از اب در امد .....مرگ بر فتنه گر .....مرگ بر دشمنان شما مردان انقلابی وشجاع

  • حسین
    0

    خوبه که ایشان هم متوجه شده که مرگی ممکن است نزدیک باشد، و اف ای تی اف خودکشی قبل از آن مرگ است!!

  • داودی
    0

    آقای محترم ترا بخدا بس کنید این مملکت دولت دارد مجلس دارد مجمع تشخیص مصلحت دارد شما هنوز در افکار و اندیشه انقلاب و بزن و بکش و عرض اندام هستید چطور بخودتان اجازه میدهید بجای این سه نهادقدرتمندو سر شار از فکر و اندیشه سیاسی حرف بزنید انهم با تحکم و دستوری . قدری از خواب خوش توهمات و تخیلات بیدار شوید زمانه عوض شده 40 سال پیش دیگر تکرار نمیشود بینش و اگاهی مردم دیگر مانند 40 سال پیش نیست آب تطهیر شده زلال هم اگر در یک استخر سالها بماند دیگر قابل استفاده نیست سیاست بخصوص سیاست خارجی هم همین است شما که دوست دارید در صحنه سیاسی این مملکت صحبت کنید لطفا دانش سیاسیتان را به روز کنید هیچ سیاستمداری به عقب نگاه نمیکند بلکه با دانش و تعاملات سیاسی نو و جدید وارد کار زار سیاسی میشود نگاه دنیا با سردمداری امریکا نگاه 40 سال پیش نیست بلکه مسائلی را به این مملکت منتسب میکنند که دودش فقط و فقط به چشم ملت ایران میرود جوانان این مملکت را بسوی کشورهای غربی میکشاند هنوز فراق و دوری فرزند را حس کردید ؟ اقتصاد را فلج کردند تا کی باید اسیر ترفند های چین و روسیه باشیم و منویات انان را انجام دهیم تا تمرکز پنتاگون و سازمان سیا بطرف انان نباشد کشور ما را وجه المسامحه قرار دادند شما و امثال شما مشکلات و معیشت سخت در زندگی ندارید فکر کنید اف ای تی اف تصویب نشود فقط مشکلات اقتصادی کمر توده این مردم را میشکند لطفا تا کجا با این شتابان .

  • مصطفی ثانی
    0

    هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد. با خواندن این مطلب چیزی به ذهنم رسید و آن اینکه جناب شریعتمداری سردبیر روزنامه وزین!!!! و پر تیتراژ!!!!! این زمانه در هر موردی اظهار نظر فرموده و گویی علامه دهر است.برادر عزیز بیش از ۱۹۰ کشور جهان عضوی از این معاهده جهانی هستند و به گفته شما در این کشورها کسی حافظ منافع ملی کشورش نیست؟ مورد بعد اینکه کسی که حسابش پاکت از محاسبه چه باکی دارد؟اگر ما عضو این کنوانسیون نشویم میدانید چه اتفاقی می افتد؟در روزنامه خواندم که کشورهای دوست وبرادر به زعم شما یعنی روسیه و چین اعلام کرده اند که اگر ایران این معاهده رانپذیرد ما هم نمیتوانیم با ایران مبادله داشته باشیم یعنی سیستم بانکی ما قفل می شود.بدیهی است که اگر این اتفاق و اتفاقات ناگوارتر هم بیفتد به شما و یارانتان که خود راحق و مخالفانتان را دشمن می پندارید هیچ گزندی نمی بینید.استاد ارجمند جناب شریعتمداری خواهش می کنم سری به مناطق پایین شهر بزنید و جدای از دعوای حزبی ببینید که مردم با چه مشکلاتی در رابطه با معیشت دست به گریبان هستند.والله چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.ساختن خانه برای نیروهای حزب الله وقتی که مردم خودمان بی سر پناه هستند عین ظلم است.به خدا سوگند مردم بریده اند و دین و ایمان مردم در خطر است.اینقدر فتنه فتنه نکنید اصل نظام در خطر است.از تفکری که مخالف من دشمن من است دست بردارید اگر حکومتی یا شخصی منطقی داشته باشد از گفتگو فرار نمی کند وهی دشمن دشمن نمی کند.اینکه با در آمد بالا وزندگی مرفه و در کاخ عاج نشستن و آینده مردم را به خطر افکندن عین بی مروتی است.در پایان یاد شعری افتادم که می گوید؛ مادرم پای تنور گفت پسر جان بشنو شیخ می گفت خدا دوزخ سوزان دارد گفتم ای مادر من دوزخ ما دنیایی است که همان شیخ در آن خانه و دکان دارد یا حق

  • ایرانی
    0

    سلام اگر پست ومقام ومنصب آقاي شريعمتداري را بگيرند چه نظري خواهد داشت درهمه چي نظر ميده ، ايشان مدير روزنامه است بجاي همه نهاد ها نظر ميده

  • برجام
    0

    هيچ برانداز ي در كار نبود ،يك اعتراض مدني بود ،،جمهوري اسلامي چون پايه مردمي ندارد ،هرحركتي را برانداز ميداند

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      9دی 88 وابان ماه امسال فتنه شماها را مردم میلونی در تمام شهر ها اومدن جمع کردند ......پس پایه مردمی چند تا اراذل های اجارای بودند .....اصلا تا حالا حرف حق زدی

  • ابوالفتح
    0

    به نظر من fatf قبل لغو تحریمها نباید تصویب شود چون نتایجش فاجعه بار خواهد بود اقای روحانی اگر خیلی اصرار دارید به تصویب fatf بیایید تضمین بدهید اگر به نان شب مردم این سند ضربه زد شما حاضرید به عنوان خیانتکار به مردم و جاسوس محاکمه و اعدام شوید ...ببینید خودتان هم میدانید این سند در شرایط فعلی فقط باعث میشود که نتوانیم تحریم ها را دور بزنیم و مردم در شرایط بسیار بدی قرار میگیرند

    نظرات شما -
    • حسن کلید ساز
      0

      بسیار دقیق گفتین من هم موافقم اقای روحانی باید این بار تضمین بدهد تا نتواند از عواقب تصمیمش فرار کند

  • حسین
    0

    فتنه هایی امثال فتنه 88 در مدت ده سال توسط امریکا وعربستان برنامه ریزی شده بود ...ولی به امید خدا وهوشیاری مردم در یک روز ان هم در 9دی فتنه جمع شد .....مرگ بر منافق

  • ناشناس
    0

    آقای شریعتمداری قبل از مرگشو خوب اومدی ، یعنی مرگ رو دیگه قبول کردین

  • ایران
    0

    سلام/ از این که جسارت انتشارات نظرات مختلف را با کمال صداقت دارید از شما سپاسگزارم.

  • علی گودرزی
    0

    درود بر مردم با بصیرت که نهم دی راخلق کردند وهمیشه ازحق وحقیقت پشتیبانی میکنند درود بر آقای شریعتمداری که همیشه سخن حق رابر زبان میآره دیگه بعد از جهل سال متوجه شدیم که هر جی این گروه اصلااح طلب به خورد ملت داد پوچ از آب دراومد مرگ بر هرچی وطن فروشه بی خاصییته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها