شرکت ثروت‌آفرینی در مازندران ایجاد می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به ارتقاء شاخص سرمایه‌گذاری در استان گفت: شرکت ثروت‌آفرینی در مازندران ایجاد می‌شود.

شرکت ثروت‌آفرینی در مازندران ایجاد می‌شود

احمد حسین زادگان عصر امروز در جلسه هلدینگ سرمایه‌گذاری با مدیران بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران در بابلسر ،اظهار داشت: متأسفانه چون تجربه کارهای جمعی و مشارکتی در کشور وجود ندارد طبیعتاً ابتدای کار و شروع آن با سختی همراه است و این خلأ در مازندران نیز بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: در مازندران فرصت‌های مختلف سرمایه‌گذاری وجود دارد که بنابر دلایل مختلف از این مزیت‌ها به نحو شایسته استفاده نشده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری رودخانه‌های بزرگ و جذابی در مازندران وجود دارد که اگر سرمایه‌گذاری در این حوزه صورت گیرد موجب رشد و توسعه استان می‌شود، یادآور شد: موارد بی شماری نظیر این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف در استان مازندران وجود دارد که سالها از آن به درستی استفاده نشده و همه باید تلاش کنند تا این خلاء برطرف شود.

حسین زادگان با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به ایجاد هلدینگ نیست، تصریح کرد: جای خالی یک شرکت بزرگ یا مجموعه قوی بزرگ با بهره‌گیری از افراد کارآفرین و موفق در حوزه‌های مختلف در مازندران احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد یک هلدینگ قوی و کارآمد در استان از واگذاری مدیریت بخش‌های مختلف به شرکت‌های بیگانه یا خارج از استان جلوگیری می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جلسه، ایجاد یک نهاد یا هلدینگ کارآمد با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان اقتصادی مازندران است، تصریح کرد: ظرفیت‌هایی در مازندران وجود دارد که حتی در بسیاری از کشورهای جهان وجود ندارد و این نقطه عطفی برای توسعه در حوزه‌های مختلف بوده که مغفول مانده است.

حسین زادگان با بیان اینکه سرمایه‌گذارانی که در این جلسه حاضر شده تجربیات متعددی را در حوزه‌های مختلف دارند، خاطرنشان کرد: با ایجاد یک هلدینگ قوی و کارآمد در مازندران علاوه بر توسعه اقتصادی و اجتماعی در بخش‌های مختلف سبب ایجاد یک اثر ماندگار در استان می‌شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها