رونمایی ابولا از پیشنهاد لیگ برتری برای سردار

نشریه ابولا، چاپ پرتغال، از پیشنهاد باشگاه کریستال پالاس برای جذب سردار آزمون رونمایی کرده است.

رونمایی ابولا از پیشنهاد لیگ برتری برای سردار

سردار آزمون در سال 2012 باشگاه سپاهان و فوتبال ایران را به مقصد روسیه ترک کرد و حالا حدود 8 سال از حضور او در این کشور گذشته است. آزمون در سال 2012 راهی روبین کازان شد و سه فصل را در این تیم پشت گذشت. در سال 2015 سردار به شکل قرضی راهی روستوف شد و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت. این ستاره ایرانی در سال 2017 به روبین کازان بازگشت اما بعد از دو سال به شکل قطعی از این تیم جدا شد و در زمستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو راهی زنیت شد.

در این چند ساله اما شایعات زیادی حول یک انتقال بزرگ برای سردار به گوش رسیده اما هیچ کدام از آن ها تبدیل به واقعیت نشده است. سردار در فصل جدید عملکرد فوق العاده ای در ترکیب زنیت داشته و در 18 بازی لیگ روسیه موفق به ثبت آمار 7 گل و 5 پاس گل شده است. این ستاره ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز 2 گل برای تیمش به ثمر رساند اما با این وجود نتوانست مانع حذف زنیت شود.

نشریه ابولا پرتغال اما در گزارشی از جدیدترین پیشنهاد برای سردار آزمون پرده برداشته است. ابولا مدعی شده که باشگاه لیگ برتری کریستال پالاس با 30 میلیون یورو به دنبال جذب سردار آزمون است. در بخشی از گزارش ابولا در این باره آمده است: " عملکرد خوب آزمون نگاه های زیادی را به سمت او جلب کرده که یکی از این باشگاه ها تیم لندنی کریستال پالاس است که حالا با 30 میلیون یورو در پی جذب مهاجم ایرانی زنیت است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها