۱۱ کیلو تریاک در مترو تهران کشف شد

رئیس پلیس مترو تهران از دستگیری یک جوان قالی‌شو که با چمدان چرخ دار قصد تحویل ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در مترو تهران داشت، خبر داد.

۱۱ کیلو تریاک در مترو تهران کشف شد

سرهنگ "سعید عطااللهی" رئیس پلیس مترو تهران گفت: ساعت ۱۷:۰۰ عصر شنبه هفتم دی ماه ماموران پلیس مترو در ایستگاه راه آهن تهران به جوانی حدودا ۳۵ ساله که با یک چمدان چرخ دار در حال تردد بود، مشکوک شدند.

وی بیان داشت: این جوان به طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و در حالی که به نظر می‌رسید سردرگم و چشم انتظار فردی است، در راهروهای مترو قدم می‌زد تا اینکه پس از ۴۰ دقیقه مراقبت، ماموران برای بررسی بیشتر به سراغ جوان مرموز رفتند و او را به مقر پلیس مترو منتقل کردند.

عطااللهی ادامه داد: ماموران در بررسی چمدان چرخ دار وی ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک جاساز شده کشف کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: پسر جوان پس از دستگیری، گفت: در یکی از استان‌های مرکز کشور ساکن و در یک قالیشویی کار می‌کنم و چندی قبل مردی به سراغم آمد و پس از چند بار ملاقات و آشنا شدن بیشتر، پیشنهاد داد تا برای بهتر شدن وضعیت مالی ام با او همکاری کنم و هر چند وقت یک بار بسته‌ای را به تهران منتقل و به دست صاحبش برسانم. پس از پذیرفتن پیشنهادش یک چمدان در اختیارم قرار داد و خواست سوار بر قطار به تهران بیایم و در ایستگاه مترو منتظر بمانم تا اینکه مردی برای تحویل به مترو بیاید و در قبالش ۲ میلیون تومان دریافت کنم.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی، متهم مدعی بود که از جاساز شدن مواد مخدر اطلاع نداشته و اصلا داخل آن را بازرسی نکرده است، گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی همدستانش در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    خسته نباشید دلاوران خداراشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها