روزنامه کیهان: کله‌پاچه‌خوری با مفسد اقتصادی و اشک تمساح برای زندگی مردم!

روزنامه کیهان مدعی شد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که رفیق گرمابه و گلستان شهرام جزایری مفسد اقتصادی معروف محسوب می‌شود، برای رنج‌های معیشتی مردم ابراز ناراحتی کرد.

روزنامه کیهان: کله‌پاچه‌خوری با مفسد اقتصادی و اشک تمساح برای زندگی مردم!

روزنامه کیهان نوشت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که رفیق گرمابه و گلستان شهرام جزایری مفسد اقتصادی معروف محسوب می‌شود، برای رنج‌های معیشتی مردم ابراز ناراحتی کرد.

الیاس حضرتی در نشست حزب مجمع فرهنگیان گفت: فاجعه جانسوزی که 40 روز پیش در ایران پیش آمد را تسلیت عرض می‌کنم. خشم فرزندان ما بر اثر بیکاری، آوارگی و مشکلات شدید اقتصادی که چه باید بکنند و چه کار کنند فاجعه وحشتناکی را ایجاد کرد. بنابراین به خانواده این عزیزان تسلیت می‌گویم.
مدیر نشریه زنجیره‌ای اعتماد، با بیان اینکه امیدوارم این آخرین بی‌تدبیری درنظام باشد و خداوند به آنها صبر و به مسئولان عقل و فکری درست بدهد، گفت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم باید به راه طی شده در طول این 40 سال نگاهی بیاندازیم. انتظار بر این بود در چهلمین سال انقلاب، بزرگان، شیوخ و مسئولان ما برای ارزیابی راه طی شده تصمیم بگیرند که نتایج دستاوردها، چالش‌ها، مشکلات و نارسایی‌ها چه بوده است. باید کمیته‌های تخصصی مستقل تشکیل و ارزیابی کنند که راه طی شده را درست پیموده‌ایم یا خیر؛ به عقب برگردند و نگاه کنند که راه را درست آمدیم یا اشکالات اساسی دارد.
وی گفت: باید این شجاعت را داشته باشیم که بگوییم بخشی از رویکردها و نگرش‌ ما از مردم‌سالاری و حکمرانی و سیاست خارجی و غیره اشتباه بوده است.
حضرتی به حوادث آبان‌ماه اشاره و تصریح کرد: ببینید در آبان‌ماه چه شد؟ بنزین را بهانه قرار دهند و انباشتی از محرومیت‌ها و تحقیرها خود را نشان داد.
وی از نظارت استصوابی از شورای نگهبان انتقاد و خاطرنشان کرد: نظارت استصوابی به یک معضل و به چالش مفصل تبدیل شده است. نظارت استصوابی یعنی چه؟ آیا لازم است یا خیر؟ نظارت استصوابی که اکنون شورای نگهبان صورت می‌دهد به طرز شدیدتر بی‌رحمانه‌تری در خود احزاب وجود دارد. ما به این چسبیده‌ایم که حتما باید 12 نفر کلی پرونده را بررسی کنند. این شیوه حکومت کردن است؟
اشک تمساح حضرتی برای مشکلات معیشتی مردم در حالی است که وی با مفسد اقتصادی بزرگی، به‌نام شهرام جزایری، مراوده دارد و از جمله کسانی است که از جزایری پول‌های هنگفت گرفت. بعد از محکومیت جزایری هم، مراودات حضرتی با نامبرده در حد کله‌پاچه خوردن ادامه داشته است. جزایری همان کسی است که به واسطه برخی نمایندگان آلوده، به مراکزی نظیر کمیسیون اقتصادی مجلس (که حضرتی عضو آن بود) نفوذ کرده و طرح عدم اخذ وثیقه از گیرندگان وام‌های کلان بانکی را ارائه کرد.
از سوی دیگر باید یادآور شد بروز رکود تورمی شدید در اقتصاد کشور، نتیجه روشن فریبکاری کلاهبردارانی است که در نشریات زنجیره‌ای و رسانه‌های همسو ادعا کردند به واسطه امتیاز دادن به آمریکا و اروپا، اقتصاد کشور رونق می‌گیرد. اما همان‌ها اکنون که موجب کوچک‌تر شدن سفره مردم و فشار بر معیشت طبقات محروم شده‌اند، به‌جای پاسخگویی ابراز شرمندگی، ژست منتقد می‌گیرند!
این نکته هم گفتنی است که برخی همکاران روزنامه‌ اجاره‌ای اعتماد، پس از ارتکاب خیانت و فرار از کشور، در خدمت رسانه‌های ضدانقلاب درآمده‌اند.
در عین حال، از یک جهت، حق با آقای حضرتی است آنها که به نظارت شورای نگهبان ایراد می‌گیرند. بله اگر برخی اعضای حقوقدان شورای نگهبان در دوره قبلی، با اغماض رفتار نمی‌کردند، نباید صلاحیت فردی با مختصات و آلودگی‌های آقای حضرتی را تایید می‌کردند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خواننده مطلب
    0

    واقعا اگر اینطور باشد، حضرتی سیاستمدار واقعی است. آخر چطور بعد از محکومیت رسمی جزایری و انتقال او از بازداشتگاه به زندان، حضرتی توانسته با قابلمه کله پاچه وارد زندان شود؟؟؟ سیاستمدار یعنی این.

  • کمالی
    0

    شما از دلارهای موجود در آمریکایتان صحبت بکنید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها