نیمار سبک زندگی اش را عوض کرده است

نزدیکان به نیمار به UOL برزیل گفته اند که این بازیکن سبک زندگی خود را تغییر داده و تمام تمرکز خود را روی فوتبال گذاشته است.

نیمار سبک زندگی اش را عوض کرده است

نیمار تابستانی بسیار پرحاشیه را پشت سر گذاشت. ستاره برزیلی به صورت قطعی قصد جدایی از پی اس جی را داشت و می خواست به لالیگا برگردد. او هفته ها با رئال مشغول مذاکره بود ولی پس از پشیمانی سران رئال ترجیح داد بار دیگر به سمت بارسلونا نزدیک شود. تلاش هایی بی نتیجه چرا که مسئولان پی اس جی به وی اجازه جدایی ندادند.

نیمار در حالی یک ماه پس از شروع فصل جدید به ترکیب پی اس جی برگشت که اعتراضات شدید هواداران پی اس جی به وی در پارک دو پرنس، بازتابی جهانی پیدا کرد. نیمار اما توانست با درخشش در ترکیب پی اس جی تاحدودی به صلح با هواداران خشمگین برسد. او در لوشامپیونا 10 بار به میدان رفته و هشت گل زده است و در دو بازی لیگ قهرمانان نیز زننده یک گل بوده است.

طبق گزارش "UOL"، نیمار پس از اتفاقات تابستان، سبک زندگی خود را به کلی تغییر داده است. او حالا بیشتر تمرین می کند و کمتر از خانه بیرون می رود. دیگر از شب نشینی های او نیز خبری نیست.

نیمار به خوبی می داند که بارسا در صورتی تابستان آتی برای جذبش اقدام خواهد کرد که فصل جاری بهترین عملکرد را در پی اس جی داشته باشد. او باید دوباره خود را به فوتبال دنیا ثابت کند و این میسر نمی شود مگر اینکه با برگشت به روزهای اوجش کمک کند پی اس جی به اهدافش دست یابد.

در پیش بودن کوپا آمه ریکا نیز مزید بر علت است تا نیمار انگیزه هایی فراتر از قبل داشته باشد. او کوپای 2019 را به دلیل مصدومیت از دست داد و نتوانست در قهرمانی برزیل شریک باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها