اشکان دژاگه در قالب بکهام و راموس

ستاره تیم فوتبال تراکتور پنالتی حساسی را مقابل پیکان به شکلی عجیب از دست داد.

اشکان دژاگه در قالب بکهام و راموس

شاید اگر چند دقیقه مانده به پایان بازی، پاس گل تماشایی رضا اسدی به ساسان نمی رسید و او نمی توانست با عبور از مهدی امینی، برای سومین مرتبه پیام حیدری را مجاب به نشان دادن نقطه پنالتی کند و مسعود آن را به گل تبدیل کند، دژاگه بار دیگر خاطرات بازی گذشته برابر پیکان برایش تداعی می شد.


سال گذشته تیم فوتبال تراکتور در حساس ترین شرایط ممکن با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان بازی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز واگذار کرد تا در انتهای بازی یکی از هواداران خشمگین تراکتوری به زمین بیاید و برخورد تندی با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه داشته باشد؛ دو بازیکنی که حالا پس از چند ماه، نمایش بسیار خوبی در پیروزی 3 بر 2 مقابل پیکان در شهرقدس داشتند.


تراکتوری ها نمایش بسیار خوبی در دیدار برابر پیکان داشتند، ولی ضربه عجیب دژاگه می توانست نتیجه این مسابقه را تحت تاثیر قرار دهد؛ ضربه ای که اهالی فوتبال را به یاد دو ضربه عجیب دیوید بکهام و سرجیو راموس انداخت که به ترتیب مقابل تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ ضربات خودشان را به آسمان زدند.


دژاگه برای ضربه به توپ دورخیز مناسبی انجام داده بود ولی در هنگام ضربه، چمن نامساعد ورزشگاه شهدای شهر قدس باعث برهم خوردن تعادلش شد تا ضربه او با اختلاف زیاد به آسمان برود.


این ضربه به قدری عجیب نواخته شد که گزارشگر مسابقه یعنی سیانکی از کلیشه به یادماندنی و فراموش نشدنی مرحوم بهرام شفیع استفاده کند و بگوید اگر سه دروازه هم روی هم می گذاشتند، این توپ راهی به چارچوب پیدا نمی کرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها