اعتراض دانشجویان ساکن خوابگاه‌های سطح شهر دانشگاه تهران به وضعیت رفاهی / کمترین امکانات رفاهی را در خوابگاه نداریم!

یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه تهران گفت: متاسفانه امکانات خوابگاه‌های سطح شهر دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه بسیار پایین است و دانشجویان به این وضعیت معترض هستند. 

اعتراض دانشجویان ساکن خوابگاه‌های سطح شهر دانشگاه تهران به وضعیت رفاهی / کمترین امکانات رفاهی را در خوابگاه نداریم!

یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه تهران با اشاره به اعتراض دانشجویان ساکن خوابگاه‌های سطح شهر این دانشگاه گفت: چند مطالبه اصلی دانشجویان خوابگاهی دارند که بار‌ها به معاونت دانشجویی نامه نگاری کردیم که این مشکلات را حل کنند، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: خوابگاه‌های دانشگاه تهران در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر وضعیت رفاهی مناسبی ندارند همچنین قدیمی بودن ساختمان‌های این خوابگاه‌ها که این ساختمان‌ها با کوچکترین حادثه‌ای تخریب می‌شوند.

این دانشجو اضافه کرد: مطالبه اصلی تعمیر و تعویض این ساختمان‌ها هستند و همچنین بحث امکانات رفاهی است که خوابگاه‌های سطح شهر نسبت به خوابگاه‌های کوی ندارند.

وی ادامه داد: برای مثال یکی از خوابگاه‌ها در ۹ طبقه احداث شده، اما آسانسور ندارد و رفت و آمد دانشجویان را با مشکل مواجه کرده است مشکل ما این است که این خوابگاه‌ها امکان بازسازی ندارند و امور خوابگاه‌ها نیز نداشتن بودجه را دلیل اصلی اقدام برای بازسازی خوابگاه‌ها عنوان کرده است.

این دانشجو خاطرنشان کرد: برای دانشجویان ساکن خوابگاه‌های سطح شهر سالن ورزشی اختصاص ندادند که براساس نامه نگاری‌ها قرار است از ترم دوم تحصیلی دانشجویان این خوابگاه‌ها بتوانند از سالن‌های ورزشی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها