لژیونرهای والیبال در اردو تیم ملی

با فرا رسیدن زمان تعیین شده برای پیوستن لژیونرها به اردوی تیم ملی والیبال، عبادی‌پور، موسوی و شریفی با جدا شدن از تیم‌های باشگاهی خود وارد اردو شدند.

لژیونرهای والیبال در اردو تیم ملی

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی چین، در حالی صبح امروز (شنبه) ۷ دی ماه پیگیری شد که سه لژیونر باقی مانده والیبال ایران در لیگ‌های لهستان و ترکیه، برای حضور در تمرینات تیم ملی وارد اردو شدند.

طبق قانون فدراسیون جهانی، بازیکنان لژیونر برای حضور در اردوی تیم‌های ملی خود، ۱۰ روز مانده به مسابقات انتخابی المپیک می‌توانند وارد تمرینات تیم ملی شوند که به این ترتیب، با اضافه شدن سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور از پلاس لیگا و مرتضی شریفی از ترکیه، لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تکمیل شد.

تمرینات تیم ملی والیبال زیر نظر ایگور کولاکوویچ تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت تا پس از آن برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا، عازم چین شود. پیش از این نیز پوریا فیاضی پس از فسخ قرارداد با تیم بدزین لهستان و سعید معروف به دلیل تعطیلی لیگ والیبال چین، زودتر از سایر لژیونرها وارد اردوهای تیم ملی شدند.

امیر غفور دیگر لژیونر والیبال ایران که در لیگ ایتالیا مشغول است، به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد. این مسابقات ۱۷ تا ۲۲ دی ماه به میزبانی شهر جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در دور گروهی با تیم‌های چین (میزبان)، چین‌تایپه و قزاقستان هم گروه است.

طبق گفته امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران، ترکیب اعزامی ملی‌پوشان به چین روز دوشنبه اعلام خواهد شد. طی روزهای گذشته شش بازیکن (امین اسماعیل‌نژاد، علی رمضانی، سعید جواهری توانا، امین رضوی، محمود رسولی و سلیم چپرلی) با تصمیم ایگور کولاکوویچ از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها