عضو کمیسیون صنایع خبر داد:

 استفاده مافیا از ربات برای ثبت‌نام خودرو / پیگیری موضوع در مجلس

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه متاسفانه «مافیا» از ربات برای ثبت نام خودرو در سایت‌های شرکت‌های خودروساز استفاده می‌کند گفت: باید نهادهای نظارتی و امنیتی ورود کرده و به این معضل پایان دهند.

 استفاده مافیا از ربات برای ثبت‌نام خودرو / پیگیری موضوع در مجلس

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض مردم به خودروسازان در ثبت‌نام‌های اخیر مبنی بر اینکه ظرف چند دقیقه سایت‌های ثبت‌نام بسته شده و امکان خرید خودرو وجود ندارد، گفت: برای بررسی این موضوع تحقیقاتی انجام داده‌ام که به صورت غیررسمی اعلام کردند مافیاهای خودرو با استفاده از ربات اقدام به ثبت‌نام در سایت‌ها می‌کنند.

وی افزود: این اخبار غیررسمی به کمیسیون صنایع مجلس رسیده است که وقتی سامانه خرید خودرو برای یک تا 2 ثانیه باز می‌شود و هزاران نفر خواهان ثبت‌نام تعدادی خودرو هستند متاسفانه مافیا با استفاده از روش‌های غیرقانونی و بهره‌گیری از ربات تعدادی خودرو را ثبت‌نام می‌کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: مردم خواهان ثبت‌نام خرید خودرو از این اقدام خودروسازان گلایه داشتند و شایعات خود را به کمیسیون صنایع مجلس اعلام کردند که ما همه مدارک ثبت‌نام خود را و مسائل مالی را مهیا کرده ایم و حتی چند مرحله ثبت‌نام را هم پیشرفت داشته‌ایم. اما به یکباره سایت‌های ثبت‌نام کننده خودرو اعلام می‌کنند که ظرفیت تکمیل است.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: باید وزارت صنعت و نهادهای نظارتی نسبت به بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو برای ثبت‌نام خودرو اقدام کنند.

وی گفت: به نظر می‌رسد باید کمیسیون صنایع مجلس، کمیسیون اصل 90 از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و حتی وزارت اطلاعات بخواهد که نسبت به بررسی و صحت و سقم اقدامات اخیر مافیای خودرو در ثبت‌نام خودرو اقدام کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: باید نهادهای امنیتی به این موضوع ورود کنند و این تذکر به وزارت صمت و دستگاه‌های امنیتی درباره بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو کاملا وارد است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حسین
    0

    خوبه باز فهمیدین که مردم نمیتونن ثبتنام کنن خدا ازتون نگذره ک همه رو بلاتکلیف گذاشتین دوه ماهه میخوام ٍبتنام کنم نمیتونم ارزش پولمم روز ب روز میاد پایین روز خوش نبینین الهی

  • رضا
    0

    ولله توی خود سیسیل ایتالیا هم این همه مافیا ندارند. مافیای کاغذ، سلطان سکه، سلطان فولاد، مافیای شکر، مافیای خودرو و انواع و اقسام مافیا و سلطان. بابا یکی بگه تو این مملکت چه خبره؟

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      تواین مملکت اگه به مافیا دست بزنی .....به بها نه مختلف به مردم فشار میارن مثل گرونی بنزین مردمو می کشانند خیابان بر علیه نظام

  • ناشناس
    0

    عکس ۵ سال پیش گذاشتن برا خبر روز وانت باری که ۵ سال پیش تولیدش متوقف شده رو تریلی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها