آیا شب انتخابات علیه قالیباف افشاگری می‌شود؟ / سالک: جبهه پایداری به جای وحدت می‌گوید اجماع، تا لیست دیگری بدهد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آقایان {پایداری} موضوع اجماع را مطرح می کنند برای اینکه لیست دیگری داده شود.

آیا شب انتخابات علیه قالیباف افشاگری می‌شود؟ / سالک: جبهه پایداری به جای وحدت می‌گوید اجماع، تا لیست دیگری بدهد

نماینده اصفهان در مجلس یادآور شد: شیوه رسیدن به وحدت، عمل بر اساس نظر اکثریت است. در مجلس با نظر اکثریت قانون تصویب می‌کند یا در همه شوراهای مختلف، نظر اکثریت ملاک قرار می گیرد. آقایان {پایداری} موضوع اجماع را مطرح می کنند برای اینکه لیست دیگری داده شود.
احمد سالک کاشانی درباره علت داغ نشدن فضای انتخاباتی در کشور گفت: تجربه ادوار گذشته نشان می دهد که ۲۰-۳۰ روز منتهی به زمان انتخابات این فضا شکل می گیرد، البته علل دیگری هم وجود دارد. یک ماه پیش فتنه بنزینی داشتیم. همچنین مشکلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی مزید بر علت شده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره صحبت‌های آقا تهران ی که گفته «اگر به لیست واحد نرسیدیم، مشترکات لیست را بالا ببریم» اظهار کرد: پایداری‌ها می‌گویند «به اجماع برسیم» اما در طول ۴۰ سال گذشته هیچ تصمیمی نبوده که روی آن اجماع باشد. حتی بعد از ارتحال امام، اعضای مجلس خبرگان در انتخاب رهبر معظم انقلاب به اجماع نرسیدند و برخی نظر دیگری داشتند.

سالک با بیان اینکه موضوع اجماع با وحدت فاصله دارد، افزود: شیوه رسیدن به وحدت، عمل براساس نظر اکثریت است. در مجلس با نظر اکثریت قانون تصویب می کند یا در همه شوراهای مختلف، نظر اکثریت ملاک قرار می گیرد. آقایان {پایداری} موضوع اجماع را مطرح می کنند برای اینکه لیست دیگری داده شود.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر قرار است وحدتی شکل بگیرد همه باید به اصول پایبند باشند. البته این پیشنهاد که بیاییم مشترکات بین لیست‌ها را تقویت کنیم، این هم یک نوع شیوه وحدت محسوب می‌شود، اما اینکه چقدر توفیق به همراه داشته باشد جای بحث دارد.

وی درباره احتمال افشاگری‌های شب انتخاباتی اصلاح طلبان شورای شهر علیه قالیباف اظهار کرد: این اتفاق جدیدی نیست. معمولا یکی از مسائل بد در زمان انتخابات تخریب دیگری برای پیروزی شخصی یا گروهی است، بنابراین امکان چنین اتفاقی از هر دو سو وجود دارد. اما روال منطقی آن است که هر مسئله ای از کانال های قانونی‌اش باید پیگیری شود. التهاب آفرینی در جامعه با هدف کسب پیروزی درست نیست.

منبع: نامه نیوز

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حامدی
    0

    تخریب جناح مخالف در شب انتخابات رویه ای است که برخی ازشمااصولگرایان بنا نهادیدکه نمونه بارز ان احمدی نژاد است . ضمنا اقای قالیباف چه شب انتخابات چه بعد ان باید پاسخگوی اختلاس چندده میلیاردی قائم مقامش در شهرداری بنام عیسی شریفی که هم اکنون در زندان است باشد . اقای قالیباف یا از اختلاس وی مطلع بوده که مجرم است یا مطلع نبوده که مدیریت نداشته است پس نباید مدیریت مهمتری به وی سپرده شود . براساس منطق ریاضی دو دوتا می شود چهار تا .

    نظرات شما -
    • زهرااکبرزاده
      0

      من نه طرف اصلاحطلبام نه اصولگراهاچون معتقدم همه شمابه مرد خیانت میکنیدازحرفهاتون توبرنامه های مختلف تلویزیون تزویروفریبکاریتون اشکارمیشه تنهامردمردمی وانسان پاک دکتراحمدی نژادبوده وبس قالیباف هم اگرایراداتی داشته باشه شرف داره به شهرداراووزیروزراهای بیخودوپیروتنبل افسادطلبا

    • نازی
      0

      احمدی نژاد تخریب نکرده بلکه حقیقت رو آشکار کرده آفرین به شرف و مردونگیش. خوشم میاد که خار توی چشمتونه و هنوز که هنوزه اصلاح طلبای فاسد ازش میترسن. میترسن بیاد و پته هم‌شو رو کنه. جسور ترین و بی باک ترین و خدوم ترین و عادلترین و باهوش ترین و کارآمد ترین و سخنور ترین رئیس جمهور تاریخ ایران احمدی نژاد بوده و هست.در مورد آقای قالیباف هم باید بگم اگه بهترین مدیریت شهری رو نداشت به عنوان هشتمین شهردار برتر دنیا شناخته نمیشد. قالیباف حرف نداره ..

  • ahmdi
    0

    آقایون کاندیداها و نمایندگان محترم برای یکبار هم که شده دست از پدر سوخته بازی بردارید و از خدا بترسید و توجیه هات شیطان صفتانه را کنا بگذارید و برای خدا حرف بزنید عمل که نمی کنید شکمی که از حرام پر شود حرف حق را نمی شنود. از خدا بترسید که روز حساب نزدیک است.

  • عین دولا خره
    0

    اگر نمی خواهیم تشنج بیاد خب یه نفر دیگه بیاد چرا چون ممثل بنزین می کنند بازم شلوغ کلنگ بده تیشه بگیر این همه آدم هست یکی بیاد صفر باشه کسی.که مدیریت داشته خب همین اوضاع تکرار میشه . یکی دیگه بیاد چه فرقی داره

  • آنا
    0

    همین که معاونش زندانه جای شکرش باقیه، قالیباف اگه مدیر خوبی هم نباشه حداقل نفوذی نیست. مشکل کشور ما نفوذی ها هستن، وقتی کاوه مدنی معاون محیط زیست نفوذی بوده که فراریش دادن تا گنده ترا گیر نیفتن معلومه که هوای تهران باید این باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها