پیشنهاد سایت احمدتوکلی برای رفع مشکل اف ای تی اف: دست به دامان چین و روسیه شوید!

پیشنهاد سایت احمدتوکلی برای رفع مشکل اف ای تی اف پیشنهاد داد: دست به دامان چین و روسیه شوید!

پیشنهاد سایت احمدتوکلی برای رفع مشکل اف ای تی اف: دست به دامان چین و روسیه شوید!

سایت الف متعلق به احمد توکلی نوشت: به نظر می‌رسد تنها راهبرد پیشِ روی ایران در مقابل FATF، تعدیل برنامه اقدام باشد. ایران باید با در پیش گرفتنِ یک دیپلماسی فعال به اعضای FATF تفهیم کند که اجرای همه عناصر برنامه اقدام در شرایط تحریمی، مغایر با منافع ملی کشور بوده و آنان باید این موضوع را درک کنند.
بر این اساس دولت باید دور جدیدی از مذاکرات را با FATF با هدف بازنگری و اصلاح برنامه اقدام ایران آغاز کند. همچنین با توجه به این که تصمیم‌گیری در FATF بر اساس اجماع مؤثر صورت می‌گیرد، لازم است دولت با بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی با کشورهایی مانند روسیه و چین، از بازگشت ایران به لیست اقدامات مقابله‌ای جلوگیری کند.

پیشنهاد سایت احمدتوکلی در حالی مطرح می شود که چین و به ویژه روسیه در باره پذیرش قواعد FATF توسط ایران هشدارهای شدیدالحن داده اند.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مجنون
    0

    قبلا که مردم را داشتید . نه شرقی بود نه غربی الان که مردم دیگه دل از شما بریدن زیر بیرق هر کس و ناکسی برای ماندن میروید . ولی این راهکار نیست این انتهار فرهنگیه و ثابت شدن دروغهای قبلی که با ان ملت را ذلیل کزدین اقای توکلی زمان انتقام ملت از تمام مسعولان دزد و خاعن و بی تخصص رسیده جان مردم به لب رسیده از گرانی و کم رنگی شادی و نبود زندگی و رفا به حال مردم دیگه فرقی نمیکنه شما زیر بریق کی باشید فقط نابودی همتان وسلام

  • رضا
    0

    جناب توکلی که شما را از عقلای نظام میدانم آیا بهتر نبود به جای دست به دامان شدن چین و روسیه که این دومی دشمنی و خوی استکباری آن در جای جای تاریخ معاصر ما دیده می‌شود از همان اول انقلاب روابط دوستانه و با احترام متقابل با آمریکا و هر قدرت دیگر برقرار میکردیم که حالا محتاج روسیه نباشیم؟ ولی ما چه کردیم مسیری طی شد که منتج به روابط بد با کشور های حوزه خلیج فارس، چند سال جنگ با عراق همسایه و حالا کشوری تقریبا منزوی در دنیا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها