مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی:

ستاد کل نیروهای مسلح فعلا برنامه‌ای برای «سربازی بانوان» ندارد

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح فعلا برنامه‌ای برای سربازی بانوان ندارد و اولویت ما در امر مهارت آموزی سربازهایی هستند که برای خدمت می‌آیند.

ستاد کل نیروهای مسلح فعلا برنامه‌ای برای «سربازی بانوان» ندارد

سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اکنون که سربازی مثل گذشته فقط رزم نیست و مهارت آموزی هم به این دوره اضافه شده است، آیا امکان دارد که بحث سربازی برای خانم‌ها هم مطرح شود، اظهار کرد: فعلاً ستاد کل نیروهای مسلح برنامه‌ای برای این موضوع ندارد.

وی افزود: چون حوزه‌ای که ما شروع کردیم (مهارت آموزی) یک حوزه با جامعه آماری بالا است و فعلاً برنامه‌ای برای خانم‌ها نداریم و اولویت با نهادینه کردن مهارت آموزی است.

سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی گفت: اولویت ما در امر مهارت آموزی سربازهایی هستند که برای خدمت می‌آیند و بعد باید سراغ کسانی برویم که معاف می‌شوند و آنها را تحت پوشش قرار دهیم و این خود یک جامعه آماری بالایی است؛ لذا فعلاً برنامه‌ای برای بانوان در این رابطه نداریم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    افتخاروافتخارراه شهداراادامه دهیدیاحسین

  • احمدی
    0

    وا خاک عالم، اینو نگید دو نفرم بشنوه

  • ازادی
    0

    اگرهدف مهارت اموزی باشد بهترین زمان، دوران تحصیلی است که ظاهرا یا اموزش وپرورش برنامه ای برای مهارت اموزی ندارد و یا کلا تخصص وبارعلمی اینکارراندارد و یا صرفا هدفشان دنبال بازاری سازی وپول در اوردن از تحصیل است و یاغرضی درکار است که جوانان ما از درک مسائل علمی بی بهره بمانند وفقط به مدرک بسنده کنند وگرنه چهارده،پانزده سال عمر کمی نیست برای مهارت اموزی،...دراکثر کشورهای دنیا جوانان انقدر ازمهارتهای زندگی وکاری دردوران تحصیل بهره مند میشوند که حتی بعد ازدوره دبیرستان بدون وابستگی به شغل دولتی توان ایجاد شغل برای خود واداره یک زندگی ایده ال را دارند...بچهای دبستانی خیلی ازکشورهای پیشرفته مهارتشان از جوانان دانشگاهی های ما بالاترست واین نشان ازاموزش وپروش قوی ان کشورها دارد،که ظاهرا کشور ما ازان بی بهره است،پس نتیجه میگیریم اگر هدف توانمندی جوانان باشد همان اموزش وپرورش مقتدر کافیست ونیازی به مهارت اموزی در دوران سربازی نیست...

  • کاربر ناشناس
    0

    سربازی زنان را در زمان شاه مسخره کردید و هزار حرف بدید آموزش نظامی دیدن زنان و دختران اشکالی ندارد چرا که دفاع از کشور زن و مرد و نظامی و غیر نظامی ندارد ولی سربازی!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها