یک‌هفته پس از انتشار «کلاسیکو»، عادل فردوسی‌پور همچنان رکورددار

با گذشت یک‌هفته از انتشار ویژه‌برنامه اینترنتی «کلاسیکو» در پلتفرم‌های ویدیویی، این برنامه با ثبت تعداد دو میلیون و ۷۲۶هزار بیننده، با اختلاف زیادی همچنان رکورددار تعداد تماشاگر در بین تمام محتواهای شبکه نمایش خانگی است.

یک‌هفته پس از انتشار «کلاسیکو»، عادل فردوسی‌پور همچنان رکورددار

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین، با گذشت یک هفته از انتشار این برنامه، مجموع تعداد بازدید در سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار به رکورد دومیلیون و ۷۲۶هزار بیننده رسیده است. رکوردی که در ۲۴ ساعت اولیه انتشار هم برابر با یک میلیون و ۸۲۰ هزار تماشاگر بود.

«کلاسیکو» یک ویژه‌برنامه اینترنتی به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور است که به مناسبت رقابت حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی ساخته شده است. علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو مهمان‌های این برنامه بودند که به بحث و تحلیل پیرامون این مسابقه هیجان‌انگیز پرداختند.

همچنین با توجه به این نکته که برای هر دستگاه تماشا می‌توان بیشتر از یک تماشاگر را در نظر گرفت، باید درنظر داشت که عدد اعلام شده برآوردی از حداقل تعداد تماشاگر در ۷ روز اول انتشار است و تعداد واقعی تماشاگران «کلاسیکو» در یک هفته ابتدایی انتشار عددی فراتر از دو میلیون و ۷۲۶ هزار نفر تخمین زده می‌شود.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر احمدی
    0

    خیلی هنر کردن؟؟ اسطوره فوتبال دنیا علی دایی ، ژابی آلونسو، فردوسی پور، پژمان جمشیدی، مهران مدیری و... کسی دیگه نمونده بود بیارن؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها