قائم مقام سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

افزایش سالانه ۱۰ درصدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه هر سال ۱۰ درصد به تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی افزوده می شود، گفت: در بخش بیمه های قراردادی و توافقی با افزایش مواجه بوده‌ایم.

افزایش سالانه ۱۰ درصدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

محمد حسن زدا قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در مورد افزایش تعداد مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: سیستم تأمین اجتماعی پویا و زنده است و مرتب آمارها در حال تغییر است و آنچه مهم است اینکه هر سال حدود ۱۰ درصد حداقل به مستمری بگیران ما افزوده می‌شود.

وی افزود: در بخش بیمه شدگان یک اتفاق جدیدی که رخ داده این است که در بخش بیمه شدگان اجباری افزایش آن چنانی نداریم ولی در بخش بیمه‌های قراردادی و توافقی با افزایش مواجه بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: در هر صورت تراز مالی، نقدینگی و درآمدهای سازمان نشان می‌دهد که خیلی دچار مشکل و کمبود بیمه شده و یا کاهش و یا ریزش بیمه شده نبودیم بلکه از بخش بیمه شده اجباری به بیمه شده اختیاری، قراردادی و توافقی انتقال داشتیم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی پور
    0

    عامل بیچارگی صندوقهای بازنشستگی نمایندگان مجلس ودولت ها بودند باارفاق سنوات افراد رادرسن جوانی علیرغم میل کارمند بازنشسته کردند وعملا مبلغ ورودی به سازمانها وصندوقها رابابت کسور حق بیمه کاهش دادند سنوات ارفاقی دردولت نهم ودهم به اوج خود رسید.هرفرد حتی بیسواد متوجه شیوه غلط می شد .اما ابهام دراینجاست هدف مسئولین ازاین اقدام چه بود؟حتی باندازه هرده نفربازنشسته یک نفرراجذب نکردند.بهترین کارفراخوان بازنشستگان زیر65سال درصورت تمایل بخدمت می باشد

  • علی
    0

    همسان سازی چی شد؟؟؟؟ بازنشسته ها پول میخان

  • علایی
    0

    پیگیر همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باشید لطفا ۱ میلیون و ۷۰۰ تو این شرایط برای یه بازنشسته ننگه

  • ا
    0

    تورم صد درصد افزایش ده درصد ...

  • ف
    0

    در این ۶ سال گذشته هم تامین اجتماعی را چند ده هزار میلیارد تومان بدهکار و هم دولت را چند صد هزار میلیارد تومان بدهکار نمودید مدیریت اصلاح طلب تدبیر و امیدی هر چند از محل تولید بدهی وضع شما با حقوق های نجومی بد نشد آماده پاسخگویی باشید..بزودی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها