گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی S۱۰ لایت تا ماه آینده معرفی می‌شوند

طبق گزارشات جدید، دو گوشی میان‌رده جدید سامسونگ در نمایشگاه CES رونمایی خواهند شد.

گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی S۱۰ لایت تا ماه آینده معرفی می‌شوند

برخلاف پیش‌بینی‌های گذشته، سامسونگ برنامه دارد تا هرچه زودتر از دو گوشی میان‌رده جدید خود رونمایی کند. دو مدل مورد انتظار گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت که نسخه‌های ارزان‌تر دو پرچمدار گلکسی نوت 10 و گلکسی S10 محسوب می‌شوند، تا ماه آینده و در نمایشگاه CES معرفی خواهند شد. رویداد CES که به بزرگ‌ترین رویداد فناوری در سال مشهور است، محلی برای عرضه تجهیزات ارتباطی، لوازم خانگی و محصولات جدید فناوری بوده و معمولا شرکت‌های مختلف، تلفن‌های هوشمند خود را در CES رونمایی نمی‌کنند.

اما سامسونگ که به دنبال آن است تا از نظر زمانی میان معرفی این دو مدل جدید و سری پرچمدار گلکسی S11 فاصله بیش از یک ماه وجود داشته باشد، احتمالا در همین رویداد CES از دو مدل میان‌رده خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات جدید، دو مدل سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت ابتدا در بازار هند و سپس در دیگر بازار‌های بین‌المللی عرضه می‌شوند.

دو میان‌رده جدید سامسونگ با مشخصات سخت افزاری مناسب

طبق اخبار فاش شده، گلکسی S10 لایت دارای نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با حفره دوربین سلفی است، این مدل اندازه‌ای بزرگ‌تر از گلکسی S10e دارد، اما با همان قیمت 750 دلار گلکسی S10e به بازار خواهد آمد. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به دوربین سه‌گانه اصلی (48+12+5) اشاره کرد. از طرفی خبر خوشحال کننده آن است که گلکسی S10 لایت در بازار اروپا و آسیا با پرازنده اسنپدراگون 855 تولید خواهد شد که قدرتی بیش‌تر از پردازنده‌های سری اکسینوس دارد.

گلکسی نوت 10 لایت نیز با قیمت مناسب 675 دلار به بازار می‌آید، همانطور که در اخبار قبلی اشاره شد این مدل دارای نمایشگر 6.7 اینچی با پانچ دوربین سلفی است، این مدل با پردازنده اکسینوس 9810، مقدار 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نوت 10 لایت نیز با دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسل، قلم SPen و باتری با ظرفیت 4 هزار و 500 میلی‌آمپرساعت تولید خواهد شد.

نمایشگاه CES پس از تعطیلات سال نو میلادی و در 6 ژانویه آغاز می‌شود، با این وجود حدود 15 روز دیگر شاهد معرفی دو میان‌رده جدید سامسونگ خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها