تیم فوتسال بانوان ایران با چین بازی می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بانوان در خصوص برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: برگزاری بازی‌ها، تورنمنت‌ها و رقابت‌های تدارکاتی باعث می شود تا ملی پوشان محک خوبی بخورند.

تیم فوتسال بانوان ایران با چین بازی می‌کند

، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: سومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از 13 دی در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. در این مرحله برنامه‌های تمرینی مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم و با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داریم سعی‌مان بر این است تا ملی پوشان به هماهنگی لازم برسند.

او گفت: در اسفند ماه دو بازی تدارکاتی با روسیه در تهران برگزار خواهیم کرد و هدفمان این است که با ترکیب جوان و با تجربه بازیکنان را به میدان برسانیم. بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده و تجربه بین المللی ندارند در این دو بازی حضور خواهند داشت. ضمن اینکه از ملی پوشان با تجربه نیز استفاده خواهیم کرد تا تیم به هماهنگی برسد و یکدست شود. از این موقعیت استفاده بهینه خواهیم کرد و بدون شک در این دو دیدار محک خوبی خواهند خورد.

سرمربی تیم ملی در ادامه از برگزاری دو دیدار تدارکاتی با چین خبر داد و گفت: قرار است تا دو دیدار دوستانه در تاریخ27 و 29 فرودین 99 در تهران با تیم ملی فوتسال بانوان چین انجام دهیم . در بازی‌های تدارکاتی هدف ما شناخت بازیکنان، ارزیابی آنها، پی بردن به نقاط ضعف و قوت است. بدون شک برگزاری این دیدارها به ما کمک می کنه تا شاکله اصلی تیم را شناسیایی کنیم.

او در خصوص شرکت تیم ملی فوتسال بانوان در جام آزادی روسیه که با حضور روسیه، پرتغال و سوئد برگزار می شود، در ادامه افزود: تیم های بسیار خوبی در این تورنمنت حضور دارند و بازیکنان ایران از لحاظ فنی و برگزاری بازیهای تدارکاتی در شرایط بسیار خوبی قرار می گیرند. تیم های طراز اول دنیا در این تورنمنت حضور دارند. تیم پرتغال جایگاه دوم جهان و تیم روسیه در رتبه چهارم جهان است. این تورنمنت کمک خوبی به تیم ملی ما می کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها