نتیجه ثبت‌نام برای کمک‌هزینه معیشتی تا پایان دی‌ماه مشخص می‌شود

سخنگوی ستاد کمک‌هزینه معیشتی گفت: نتیجه بررسی تقاضای بیش از ۳ میلیون نفر که برای دریافت کمک معیشتی حمایتی ثبت کرده‌اند، تا پایان دی‌ماه مشخص می‌شود.

نتیجه ثبت‌نام برای کمک‌هزینه معیشتی تا پایان دی‌ماه مشخص می‌شود

حسین میرزایی سخنگوی ستاد کمک‌ معیشتی حمایتی در طرح افزایش قیمت بنزین گفت: تعداد ۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ نفر در سامانه #۶۳۶۹* ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۳ میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ نفر در سایت حمایت (hemayat.mcls.gov.ir) ثبت شده‌اند و اجازه دادند که حساب‌های بانکی آنها بررسی شود.

وی افزود: نتیجه بررسی تقاضای این افراد برای دریافت کمک‌هزینه معیشتی تا پایان دی‌ماه مشخص و اعلام می‌شود و اگر کسانی مشمول دریافت کمک معیشتی حمایتی در طرح بنزین باشند، مبلغ مرحله اول و دوم برای آنها به صورت یکجا واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد کمک هزینه معیشتی گفت: کسانی که یارانه‌بگیر نقدی ماهانه بودند و از سوم تا بیستم آذر از طریق سامانه #۶۳۶۹* ثبت‌نام کرده‌اند و سپس در سامانه حمایت ثبت‌نام کرده‌اند، نتیجه این بررسی تا پایان دیماه اعلام می‌شود و اگر کسانی در این مدت تفکیک خانواده انجام داده باشند، باید به دفاتر پلیس +۱۰ بروند و نسبت به تفکیک خانواده اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که در سامانه #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند باید به سایت حمایت بروند و مشخصات خود را ثبت کنند و کسانی که تاکنون به هیچ وجه ثبت‌نام نکرده‌اند یا زوج‌های جوان که در سامانه #۶۳۶۹* ثبت‌نام نکرده‌اند، از ۱۰ دیماه امسال به آنها اعلام می‌شود که برای درخواست دریافت کمک هزینه معیشتی به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

میرزایی تاکید کرد: ثبت‌نام برای دریافت کمک معیشتی حمایتی به هیچ وجه برای یارانه نقدی نیست و ارتباطی به یارانه نقدی ماهانه ندارد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جمال ر
    0

    ماکه نه تواتستیم ثبت نام کنیم چه کار باید کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای حسین میرزایی من نه یارانه میگیرم نه معشتی نه سهام عدالت هر کجا می رم کسی جواب مرانمیدهن باز نشسته هستم

  • kazemiamir1331@gamil.com
    0

    با سلام بازنشسته حداقل بگیر هستم بسته معیشت بمن تعلق نگر فته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها