سوژه مستند جدید طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی رکورد شکست/عکس

الهام اصغری که این روزها مستند زندگی‌اش به تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی در چابهار در حال ساخت است، همزمان با فیلمبرداری، رکورد جهانی شنا با دست بسته را شکست.

سوژه مستند جدید طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی رکورد شکست/عکس

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین، طبق اعلام دست‌اندرکاران فیلم، این شناگر ایرانی همزمان با فیلمبرداری مستندی از زندگی‌اش به کارگردانی طهورا ابوالقاسمی روز ۲۸ آذر توانست در مدت زمان پنج ساعت و دو دقیقه، با یک دست بسته، ۱۰ کیلومتر دهانه خلیج چابهار را شنا کند و رکورد جهانی گینس این شنا را بشکند.

الهام اصغری از قهرمانان شنای ایران، پیش از این نام خود را در کتاب گینس، برای شنا با لباس اسلامی با دو دست بسته در مسافت پنج کیلومتر و ۵۸۰ متر به ثبت رسانده بود.

سوژه مستند جدید طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی رکورد شکست/عکس

این روزها اصغری برای فیلمبرداری مستندی درباره زندگی‌اش در چابهار است. این مستند به تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی به کارگردانی طهورا ابوالقاسمی با حمایت منطقه آزاد چابهار از زندگی این شناگر ساخته می‌شود.

رکورد این شناگر در حضور گروه فیلمبرداری این مستند، ثبت شد.

طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی پیش از این تهیه‌کنندگی مستند «صفر تا سکو» که درباره خواهران ووشوکار منصوریان بود و به کارگردانی سحر مصیبی ساخته شد، همکاری داشتند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها