روایت وزیر کشور از یک دستور ویژه رهبر انقلاب به روحانی

وزیر کشور با اشاره به آخرین وضعیت سیل در اهواز گفت: گزارشی پیش‌ از این به رهبر انقلاب داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.

روایت وزیر کشور از یک دستور ویژه رهبر انقلاب به روحانی

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در بدو ورود به بجنورد در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بحران سیل و آبگرفتگی در شهر اهواز اظهار کرد: مشکل اصلی اهواز و شهرهای اطرافش، فاضلاب است که زیرساخت‌های مناسبی ندارد و در سیل قبل نیز تذکرات لازم به مدیران داده‌ شده بود.

وی افزود: گزارشی پیش‌ از این به رهبری داده شد و ایشان نیز به رئیس‌جمهور برای رفع این مشکل دستوراتی دادند تا دولت و رئیس‌جمهور برای این موضوع اعتباری لحاظ کند.

وزیر کشور ادامه داد: رئیس‌جمهور به رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه در راستای تخصیص بودجه دستور داده است تا درون بودجه ۹۹ یا خارج از آن، اعتباری برای رفع مشکل مردم اهواز در نظر گرفته شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: مشکل خاصی الان در اهواز نیست و امکانات و وسایل برای مردم ارسال‌شده و بر اساس گزارش دیشب از این منطقه، مشکل کم شده است؛ اما باید شهرداری و آب و فاضلاب برای رفع این مشکل مرتب اقدام کنند.

وی با تأکید بر تغییر زیرساخت‌های فاضلاب این شهر گفت: متولی اصلی این اقدام وزارت نیروست تا کار اصلی تغییر زیرساخت فاضلاب را انجام دهد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش، برگزاری رقابت‌ها و مسابقات در خراسان شمالی را ظرفیت خوب و مؤثری برای استان توصیف کرد و گفت: خراسان شمالی در حوزه‌های عمرانی، بازسازی سیل، رفع مشکلات و موانع تولید خوب عمل کرده است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها