درآمد ۲۶ میلیون دلاری کودک ۸ ساله در یوتیوب

از اواخر سال گذشته میلادی بسیاری از شبکه‌های خبری درباره کودکی کره‌ای نوشتند که با سن کم خود موفق شده بود میلیونها دلار درامد داشته باشد. این پسر هشت ساله رکورد بالاترین درآمد را بین یوتیوبرها شکست.

درآمد ۲۶ میلیون دلاری کودک ۸ ساله در یوتیوب

رایان کاجی در سال 2019 در کانال یوتیوب خود 26 میلیون دلار درآمد کسب کرد و براساس فهرست منتشر شده توسط فوربس، در صدر پولسازترین اشخاص در این پلتفرم اجتماعی ایستاد.

طبق گزارش فوربس، كاجی كه نام واقعی وی رایان گوان است، پیش از این نیز با 22 میلیون دلار درامد، صدرنشین یوتیوبر ها در سال 2018 بود و بنابراین وی برای دومین سال متوالی در این مقام قرار می گیرد. کانال وی با نام "دنیای رایان" در سال 2015 توسط والدین وی راه اندازی شده است و با وجود این که تنها سه سال از فعالیتش می گذرد، او در حال حاضر 22.9 میلیون مشترک دارد.

در ابتدا اغلب فیلمهای وی شاکل فیلم هایی بود که از جعبه اسباب بازی های او و به عبارتی جعبه گشایی اسباب بازی های وی منتشر می شد.بسیاری از فیلم های کانال وی بیش از یک میلیارد بازدید ثبت کرده اند و این کانال از زمان تولید تاکنون تقریباً 35 میلیارد بازدید ثبت کرده است.

اخیراً، این کانال پس از شکایت یک سازمان حمایت از مصرف كنندگان(به علت تبلیغات مداوم) مجبور به تغییر نام شده است.

درواقع نشان دادن مداوم مارک های تجاری در ویدئوهای این پسر کوچک برای وی حاشیه ساز شد و مجبور به تغییر نام شد. با این وجود، این کانال با افزایش سن رایان نیز تکامل یافته است، اکنون علاوه بر اسباب بازی ها، فیلم های آموزشی بیشتری نیز ارائه می دهد.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها