دلیل لغو استیضاح دو وزیر دولت به روایت سخنگوی هیئت رئیسه مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: اگرچه معتقد هستم افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود اما با توجه به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر است مصلحت کشور را در نظر داشته باشیم.

دلیل لغو استیضاح دو وزیر دولت به روایت سخنگوی هیئت رئیسه مجلس

اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با اشاره به مطرح شدن استیضاح وزیر کشور و وزیر نفت در مجلس اظهار داشت: اصلاح یکباره قیمت بنزین و نارضایتی‌های مردم موجب شده بود که نمایندگان مجلس طرح استیضاح ۲ وزیر را مطرح کنند، اما در یک اقدام غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی امضای خود را پس گرفتند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر در نظر گرفتن شرایط حساس فعلی تصریح کرد: اگرچه معتقد هستم افزایش قیمت بنزین کار اشتباهی بود اما با توجه به انتخابات پیش رو و فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر است مصلحت کشور را در نظر داشته باشیم و منتفی شدن استیضاح ۲ وزیر نیز در این راستا بود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسب رضایت مردم و پاسخگویی به مشکلات آنها زمینه‌ساز انتخابات پرشور است خاطرنشان کرد: عدم رعایت اخلاق در فضای سیاسی و انتخاباتی کاملاً مذموم است و هر کسی که اخلاق را رعایت نکند جایگاهی بین طرفداران بنده ندارد.

فرماندار شهرستان رودسر نیز در این جلسه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و پرهیز از تریبون دادن به افرادی که قصد آشوب دارند گفت: همه وظیفه دارند برای حفظ آرامش و امنیت جامعه و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنند.

حسین اسماعیل‌پور با بیان اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش ۴۲ نفر برای رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند افزود: هیچکدام از این داوطلبان انصراف ندادند و همگی از طرف شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند.

وی عنوان کرد: پل روستای گزافرود رودسر با اعتباری بالغ‌ بر ۹۰۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و همچنین پل قاسم‌آباد با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال ساخت هستند و تلاش داریم که به‌زودی به بهره‌برداری برسند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • الله داد
    0

    یعنی انتخابات دیگه پر شورررر میشه امسال 80 میلیون رای میدن به دزدیو جنایت....

  • میرزا
    0

    نمی دانم ملحت کشور یعنی چه مردم بیچاره شدند تمام بگوئید ملحت خودمان نه مملکت اینها فقط فکر خودشان هستند

  • مرتضی
    0

    مصلخت مردم یا مصلحت صاحبان قدرت و ثروت

  • کیوانی
    0

    شرم بر این مجلس شرم بر این دولت هر روز حال آدم بدتر میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها