قتل 3 بی‌خانمان و تجاوز به یک زن / مخوف‌ترین قاتل سریالی اسرائیل چرا فقط روس‌تبارها را می‌کشت؟ / یکی از رمزآلودترین شخصیت‌های جنایی جهان را بیشتر بشناسید + عکس

نیکولای بونر یک قاتل زنجیره ای مولداویایی –اسرائیلی بود که بین ماههای فوریه تا می 2005 ، 4 نفر را در حیفا به قتل رساند. یک سال بعد از ارتکاب قتلهایش دستگیر شده و در سال 2007 به حبس ابد محکوم گردید.

قتل 3 بی‌خانمان و تجاوز به یک زن / مخوف‌ترین قاتل سریالی اسرائیل چرا فقط روس‌تبارها را می‌کشت؟ / یکی از رمزآلودترین شخصیت‌های جنایی جهان را بیشتر بشناسید + عکس

به گزارش خبر فوری ، اخیرا برخی رسانه‌ها تلاش کرده اند با نیکولای بونر(Nicolai Bonner)، یکی از مخوف‌ترین قاتل‌های زنجیره‌ای رژیم صهیونیستی مصاحبه کنند اما او نپذیرفته است. کم حرف بودن و منزوی بودن این قاتل زنجیره ای باعث شده که بسیاری در مورد این شخصیت کنجکاوی کنند.

نیکولای بونر یک قاتل زنجیره ای مولداویایی -اسرائیلی بود که بین ماههای فوریه تا می 2005 ، 4 نفر را در حیفا به قتل رساند. برخی می‌گویند تعداد قربانیان این قاتل زنجیره ای بیش از اینها بوده است اما تا کنون چنین چیزی تایید نشده است.

مشهور است که بیشتر مقتولین بونر از جمله مهاجران شوروی سابق بوده اند. بونر یک سال بعد از ارتکاب قتلهایش دستگیر شده و در سال 2007 به حبس ابد محکوم گردید.

بونر یکی از اولین قاتلهای زنجیره ای اسرائیل است. اقدامات او باعث ایجاد ترس و وحشت بسیاری در داخل رژیم اشغالگر قدس شد و تصویر اسرائیل نا امن را به ذهن آنها انتقال داد.

در این گزارش می‌خواهیم مروری بر زندگی و چگونگی اقدامات این قاتل سریالی داشته باشیم.

مهاجرت یک جوان مولداویایی به اسرائیل

بونر در سال 1972 و در منطقه مولداوی(که در آن زمان تحت تسلط شوروی بود) به دنیا آمد. پدر و مادرش یهودی نبودند اما او در اوج التهابات شوروی، با یک یهودی ازدواج کرد و از همین طریق توانست تحت قانون بازگشت به همراه همسرش به اسرائیل مهاجرت کند.

نیکولای و همسرش تا چند سال به عنوان یک مهاجر و پناهنده در کمپهای رژیم صهیونیستی زندگی می‌کرد اما سرانجام توانست در سال 2000 به عنوان شهروند رژیم صهیونیستی پذیرفته شده و شناسنامه اسرائیلی بگیرد.

وقتی عشق به همسر نفرت می‌آورد

بعد از اقامت، نیکولای و همسرش به همراه تک دختراشان در شهر حیفا زندگی کردند. بونر در ابتدا زندگی نسبتا راحتی داشت اما در سال 2003 که همسرش به علت بیماری سل درگذشت، به کل به هم ریخت. او عاشق همسرش بود. به همین دلیل، مرگ او باعث شد به شدت افسرده شود؛ به دامن الکل افتاد و تمرکز روحی و عاطفیش را کاملا از دست داد.

الکل و افسردگی باعث شد شغل خود را رها کند( او در یک کارخانه در هیفا کار می‌کرد). بعد از آن آواره کوچه‌ها و میخانه‌ها شد و بیشتر به دامن اعتیاد افتاد. در همین حین بود که اولین قتلش را مرتکب شد. خود او می‌گوید مرگ همسر، الکل و به خصوص حقارتی که در مدت اعتیادش با آن روبرو بود باعث ارتکاب قتلهایش شده بود.

اولین قربانی او زنی بود به نام ریتا وولمن که از قضا او هم یک مهاجر روس تبار بود. ریتا نیکولای را به خانه اش دعوت می‌کند و نیکولای هم بعد از تجاوز، او را به قتل می‌رساند. نیکولای بعد از قتل ریتا، جسد او را می‌سوزاند. نیکولای بعد از این قتل حس می‌کند از این اقدام احساس لذا می‌کند. بعد از این، او در طول سه ماه، سه شخص دیگر را به قتل می‌رساند؛ الکساندر لوانت، الکساندر کارز و والری سازنوف. هر سه این افراد بی‌خانمانهای الکلی بودند که از شوروی به اسرائیل مهاجرت کرده بودند. نیکولای بونر هر سه این افراد را به طرز وحشتناکی به قتل می‌رساند. او ابتدا آنها را با چاقو و یا چوب به قدری می‌زند که از حال می‌روند و سپس جسدشان را به آتش می‌اندازد تا بسوزند.

دستگیری و حبس ابد

تا چند ماه بعد پلیس متوجه نشد که قاتل هر 4 قربانی می‌تواند یک شخص باشد. با این حال، در انتهای سال 2005 بود که کارآگاهان متوجه شدند بین 4 جسد شباهتهایی وجود دارد. جای زخم‌ها، نوع کوفتگی‌ها و نحوه سوزانده شدنشان به قدری شبیه به هم بود که پلیسها را به این فکر انداخت که ممکن است پای یک قاتل زنجیره ای در میان باشد.

در مدت کوتاهی، پلیس‌ها توانستند رد بونر بزنند. نیکولای در انتهای می 2005 دستگیر شد و در می 2007 هم توسط دادگاه به حبس ابد محکوم گردید. نکته جالب این است که پس از دستگیری او، برخی افراد دیگر که غالبا از بی‌خانمانها بودند به پلیس مراجعه کرده و از بونر شکایت کردند. آنها مدعی بودند که بونر آنها را به قصد کشت کتک زده است.

نیکولای بونر هنوز در زندان است؛ اگرچه او به شدت گوشه گیر است و علاقه ای به مصاحبت با روزنامه ها و خبرنگاران ندارد اما چند مصاحبه محدودش همیشه جنجالی بوده است. بونر در یکی از مصاحبه‌هایش پس از محکومیت اعتراف به قتل خود را پس گرفت و گفت با تهدید مقامات امنیتی صهیونیستی اعتراف به قتل آن 4 نفر کرده است.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • عدالت
    0

    مرگ بر اسرایل

  • نگین
    0

    چرا تیتر زدید قاتل سریالی اسراییل باید می نوشتید قاتل سریالی روس چون ماهیتش تغییر نکرده و نمی کند اصل و نژادش از روس جنایتکار است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها