شکست مقصودلو در مسابقات آزاد شطرنج اسپانیا

پرهام مقصودلو در دور پنج رقابت‌های آزاد اسپانیا مقابل حریفش تن به شکست داد.

شکست مقصودلو در مسابقات آزاد شطرنج اسپانیا

دو نماینده ایران در مسابقات آزاد اسپانیا به نام سان‌وی سیتخس (SUNWAY SITGES) شرکت کرده‌اند. نمایندگان ایران در دور پنجم این رقابت‌ها مقابل حریفان به یک تساوی و یک شکست دست یافتند. پرهام مقصودلو در دور پنجم این رقابت‌ها با حریفی از لهستان با ریتینگ ٢٥٠٦ رقابت کرد و در پایان شکست خورد.

طباطبایی دیگر نماینده ایران در این دور مقابل حریفش از هند به تساوی رضایت داد.

مقصودلو در دور چهارم این رقابت‌ها حریفی با ریتینگ ٢٣٩٨ را شکست داد و محمد امین طباطبایی در مقابل حریفی با ریتینگ ٢٥١٤ متوقف شد.

همچنین در دور سوم این مسابقات، پرهام مقصودلو شطرنج باز ایرانی که با ریتینگ ۲۶۹۰ در این رقابت‌ها شرکت کرده موفق شد حریفش با ریتینگ ۲۲۷۶ را شکست دهد. این شطرنج‌باز در دور اول توانست به پیروزی برسد اما در دور دوم مقابل حریفی با ریتینگ ۲۴۴۷ تن به شکست داد.

دیگر نماینده ایران محمد امین طباطبایی با ریتینگ ۲۶۳۵ در این رقابت‌ها حضور دارد که در دور سوم موفق به شکست حریفی با ریتینگ ۲۵۰۶ شد. محمد امین طباطبایی در این رقابت شکستی را تجربه نکرده است.

شطرنج‌بازان در مسابقات آزاد اسپانیا در ۱۰ دور با هم به رقابت می‌پردازند. این مسابقات از ۱۳ دسامبر ( ۲۲ آذر ماه) تا ۲۲ دسامبر (۱دی) در اسپانیا پیگیری می‌شود و جوایز این مسابقات حدود ۲۵ هزار یورو در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها