سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌و‌گو با خبر فوری :

عمل مخفیانه دولت برای افزایش قیمت سبب نارضایتی مردم شد/ تعدادی از نمایندگان در هنگام تصویب برجام گریه کردند، ولی لاریجانی توجهی نداشت

نمایندهٔ فلاورجان در مجلس درخصوص زمان اطلاعش از سهمیه‌بندی بنزین گفت: بنده ساعت 17 روز پنجشنبه طی تماسی که با فرماندار شهرستان داشتم، متوجه شدم که درصدد برگزاری جلسه شورای تامین هستند و در آن هنگام متوجه موضوع شدم.

عمل مخفیانه دولت برای افزایش قیمت سبب نارضایتی مردم شد/ تعدادی از نمایندگان در هنگام تصویب برجام گریه کردند، ولی لاریجانی توجهی نداشت

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی درگفتگو با خبر فوری به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد واظهار داشت: سه مرتبه بحث افزایش قیمت بنزین در مجلس شورای اسلامی مطرح شد که هیچ مرتبه رأی نیاورد. آنچه باعث نارضایتی مردم شد، عمل مخفیانه دولت برای افزایش قیمت بنزین بود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع استیضاح رئیس جمهور، قبل از افزایش قیمت بنزین رخ داد و مربوط به سخنرانی آقای روحانی در شهرهای کرمان و یزد بود. نکته جالب اینجا بود که قبل از سخنرانی رئیس جمهور، مقام معظم رهبری درمورد موضوع 18 میلیارد تومان صحبت انجام داده بودند، اما آقای روحانی در سخنرانی مطرح کردند که برخی مسلمان نیستند، چراکه یک دلار هم در دولت گم نشده است.

لارگانی به بحث استیضاح رئیس جمهور اشاره کرد و تاکید کرد: استیضاح امضا شد و بنده هم جزو امضاکنندگان بودم اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با بحث بنزین و حمایت از سران نظام، فعلا نمایندگان در طرح استیضاح رئیس جمهور دست نگه داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص بدترین خاطره‌اش از دوران مسوولیتش در مجلس عنوان کرد: بدترین خاطره‌ام در دوران نمایندگی، بحث تصویب برجام بود. در روز تصویب برجام، حتی اجازه تذکر به نمایندگان داده نشد و حتی تعدادی از نمایندگان گریه کردند، ولی دکتر لاریجانی توجهی نداشتند.

وی اضافه کرد: برجام برای کشور دستاورد نداشت، بلکه داشته‌های ما را از ما گرفت؛ لذا روز تصویب برجام، یکی از روزهای سیاه مجلس بود.

لارگانی به بهترین خاطره از دوران نمایندگی‌اش اشاره کرد و گفت: ایامی که خدمت مقام معظم رهبری می‌رفتیم و شادی را در چهره ایشان مشاهده می‌کردیم، بهترین ساعات بود. البته درحقیقت مقام معظم رهبری از عملکرد مجلس دهم شورای اسلامی راضی نبودند و حتی دو یا سه بار مجلس را توبیخ کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه بعد از یک سال و نیم هنوز نمی‌دانیم اروپایی‌ها نظرشان برای ادامه حضور در برجام چیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص وضعیت گمرک در کشور گفت : گمرک، شرکت‌های بیمه‌ای و سازمان مالیات از مهم‌ترین سازمان‌های کشور هستند اما متأسفانه جایگاه گمرک در حال حاضر موردپسند نیست، چراکه نمی‌تواند جلوی واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری را بگیرد. بسیاری از کالاهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، قطعا توسط کولبر صورت نمی‌گیرد.

وی درخصوص تخلفات گمرک گفت: یکی از راه‌های کسب درآمد برای کشور، گرفتن گمرک از کالاهای وارداتی است، اما متأسفانه در این مورد تخلفاتی وجود دارد. سال‌هاست شعار دولت الکترونیک را دادیم اما عمل نکردیم. برای مثال واردات پوشاک ممنوع است اما طبق بررسی بیش از 60 درصد پوشاک حال حاضر در کشور، خارجی است. لذا صنعت پوشاک روبه نابودی و تعطیلی است.

نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ فلاورجان در بیان پیش بینی خود از آرایش سیاسی مجلس یازدهم عنوان کرد: در دوره‌های گذشته هرگاه انسجام و اتحاد بین اصولگرایان یا اصلاح طلبان وجود داشته است، آن جناح پیروز بوده است. لذا طبق عملکرد دولت آقای روحانی و تزلزل جایگاه اصلاح طلبان در مجلس، اگر اصولگرایان به اتحاد برسند، احتمالا 80 درصد نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی از طیف اصولگرایان خواهند بود.

فیلم گفت و گوی خبر فوری با نماینده فلارجان در مجلس را در ادامه ببنید.

1

حجم ویدیو: 61.43M | مدت زمان ویدیو: 00:30:49 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • کاربر ناشناس
    0

    سلام واقعا که زاد یه پیامبری

    نظرات شما -
    • فعله گری
      0

      هیچکدوم از نماینده ددغدغه مردم رونمی بینندوفقط به فکرمنافع شخصی هستندمگه شماهامسلمان نیستیدچراکمرمردم ازگرانی خم که چه عرض کنم خردشدشماهاکاری نمیکنیدغیراینه که مردم بهتون جایگاه ومقام دادند

    • یه نفر
      0

      با چه سرعتی از این بابا رفتی رسیدی به پیامبر؟؟؟!!! چرا شماها اینقدر ساده لوح هستید و بدون فکر و تحقیق حرف میزنید؟؟؟!!!

  • علی پور
    0

    آنچه که باعث ناراحتی مردم شده گرانی های بیش ازحد که درهیچ جای دنیا مسبوق به سابقه نیست.ازطرفی بی تفاوتی نمایندگان مجلس درمورد گرانی بنزین این ناراحتی رابسیارافزایش داده .آقاباگفتن من نبودم اون بود مشکل مردم حل نمی شود .اگرخدا رادرنظردارید.مردومردانه درمجلس بایستید وقیمت بنزین راتعدیل کنید.هرکاری وحرفی غیرازدغدغه مردم فقط منافع شخصی وحزبی است.وتبلیغ دروغین برای کسب آرامجدد که4سال دیگرخوش بگذارنید وبه ریشمان بخندید

  • REZA
    0

    با این حاکمان هیچ اینده ای نداریم ،فقط داریم عمر گرانبهای خود وفرزندانمان را تباه میکنیم

  • شاهین
    0

    همین آقا نبود که میگفت مهمانم تعجب میکرد که من قورمه سبزی میخورم؟

  • کاکا
    0

    استیضاح نکنید ولله رای نمیدم

  • مریم
    0

    شما اصلن دلتون برای مردم نمیسوزه فقط تشنه ی قدرتید وبس

  • احمد
    0

    مخفیانه وغیر مخفیانه فرقی با هم ندارد.اصل کار درست نبود یعنی حداکثر هزار وپانصد می شد .می گویند باید زودتر وارام ارام می گفتیم مانند یکی را که می خواهند سبد زندگی اش را کمتر نمایند .امادگی از قبل یا ندادن چه فرقی می نماید .برجام هم کاری بود که راه هایی برای کشور باز شود که از داخل چنان هجمه ای شد که وبالتبع از خارج هم نگذاشتند این که گریه ندارد.معلوم نیست چرا این دلواپسی هارا ترکیه عراق لبنان وبقیه کشورها ندارند .

    نظرات شما -
    • یکی
      0

      احسنت

  • محسن
    0

    منظور ایشون از کشور یعنی همون دارودسته خودشون هست که کاسبان تحریمها هستند . و الا برای ملت در همان مدت کوتاه اجرایی شدن خوب بود

  • محسن
    0

    منظور ایشون از کشور یعنی همون دارودسته خودشون هست که کاسبان تحریمها هستند . و الا برای ملت در همان مدت کوتاه اجرایی شدن خوب بود

  • نگین
    0

    چه عمل مخفیانه ای از تقریبا یک ماه پیشش نجوا سر می دادند گران میشه بعد تکذیب می کردند میشه نمیشه در اوردند باید دست توی جیب ملت میکردند الان ماهی چند میلیارد بودجه بدست اوردند با گران کردن بنزین یه حساب سر انگشتی هم بکنید حساب دستتان می اید یه باک بنزین صد هزار تومان می زنی با این بنزین بی کیفیت که همه جای ایران از الودگی هوا دارند خفه می شوند کلا مملکت تعطیل بود تعطیل ترم شد من نمی فهمم انسانهای تا نوک بینی می بینند فکر می کنند فقط روحانی مقصره همگی با هم این تصمیم را گرفتند

  • عدالت
    0

    برجام برا دولت واصلاح طلبا منفعت داشت ولی مردم را روز به روز بدبختتر کرد

  • حسن
    0

    شماها یک صدم مدرس هم نیستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها